Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@04:51:19 GMT

پایین نگه داشتن قیمت شیر حذف دام مولد را رقم زد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۷۱۰

علی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص کاهش 18 درصدی عرضه دام زنده به کشتارگاه‌ها، گفت: حرکت روبه جلو و افزایش قیمت گوشت قرمز تعدادی از دامداران را مجاب کرده است که دام خود را به منظور افزایش وزن نگه دارند و به بازار عرضه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاق پایه دام مولد کشور را تضعیف کرده است

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه در مقطعی از زمان مراقب‌های لازم صورت نگرفت و دام مولد از کشور قاچاق شد، ادامه داد: پایه دامی کشور به واسطه افزایش میزان قاچاق دام مولد تضعیف شد، می‌توان گفت دو دلیل مطرح شده از عوامل کاهش عرضه دام به کشتارگاه‌ها هستند.
دامداری گاوداری دام گاو

 

میزان کمبود گوشت قرمز آنقدر بالا نبوده که بتواند تنش‌های فعلی را ایجاد کند، بخشی از افزایش قیمت‌ها ناشی از سوء مدیریت‌ها است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در خصوص حذف دام‌های مولد اعتقاد دارم چندین سال است که کوتاهی می‌کنیم، عنوان کرد: در شرایطی که قیمت شیر بسیار پایین بود بارها اشاره کردم که اگر قیمت این محصول پایین نگه داشته شود موجب حذف دام مولد در کشور می‌شود این موضوع در فضای کنونی به مرور اثرات خود را نشان می‌دهد.

افزایش قیمت گوشت قرمز با کاهش عرضه دام تناسبی ندارد

ابراهیمی با بیان اینکه افزایش قیمت‌های فعلی تاثیر نسبتا مقطعی موثری دارند که دامداران تلاش می‌کند تا دام خود را حفظ کند و آن را باتوجه به ایام عید و فضای اقتصادی سال آینده با قیمت بالاتری به فروش برسانند، تصریح کرد: میزان کمبود گوشت قرمز آنقدر بالا نبوده که بتواند تنش‌های فعلی را ایجاد کند، بخشی از افزایش قیمت‌ها ناشی از سوء مدیریت‌ها است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شیر قیمت شیر دام مولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744646

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳