Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - فدراسیون فوتبال اسپانیا از فرمت جدید سوپرجام اسپانیا رونمایی کرد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی از پیشنهاد برگزاری سوپرجام اسپانیا با فرمت جدید رونمایی کرد که بر این اساس قهرمان و نایب‌قهرمان لالیگا به همراه فینالیست‌های مسابقات جام حذفی اسپانیا در قالب تورنمنتی چهارجانبه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبالیس همچنین خبر داد این تورنمنت در خارج از کشور اسپانیا برگزار خواهد شد. قرار است در مجمع عمومی بعدی فدراسیون فوتبال اسپانیا یعنی در ماه آوریل، این پیشنهاد مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت تأیید از فصل جدید سوپرجام اسپانیا با فرمت جدید برگزار خواهد شد.

بونوچی: از پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس ناراحت شدم!چاکر داور بازی لیون - بارسلونا شد/ داور ایتالیایی مصاف لیورپول - بایرن را سوت می‌زند

هنوز مشخص نیست که در صورت تکراری بودن تیم‌ها از بین دو تیم برتر لالیگا و دو تیم فینالیست جام حذفی، چه اتفاقی خواهد افتاد و چه تیم‌هایی می‌توانند جایگزین شوند.

انتهای پیام/

R1015161/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا فوتبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد



به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره تخلفات صورت‌گرفته در دیدار تیم شمس‌آذر قزوین و تراکتور تبریز را اعلام کرد.   مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه صورت گرفت.   با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی است.   همچنین با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس‌آذر قزوین به اجرا در خواهد آمد.   این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • رونمایی از بزرگ‌ترین مسئله ایران و جهان که از فقر هم وحشتناک تر است
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است