Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد استان کرمان با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در تالار حافظ دانشگاه آزاد برگزار می‌شود گفت: اختتامیه جشنواره سراسری هنر، ادبیات، پژوهش‌های دینی قرآن و عترت فردا صبح در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمدلله منظری‌توکلی امروز در نشست خبری کنگره شهدای استان کرمان با اشاره به برنامه‌های کمیته دانشگاهیان و دانشجویان کنگره اظهار داشت: 12 برنامه محوری در قالب این کمیته برنامه‌ریزی شده و منشا اثرات زیادی در دانشگاه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار پژوهشی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و تحلیل رفتاری سبک زندگی شهدا در قالب یک آماده شده است گفت: در راستای برنامه‌های کنگره انجام سه رساله در مقطع دکترا و 2 پایانامه در مقطع کارشناسی ارشد انجام شده است.

رئیس دانشگاه آزاد استان کرمان و مسئول کمیته دانشگاهیان کنگره شهدای استان کرمان با اشاره به اینکه ایجاد رشته‌های تخصصی دفاع مقدس را در برنامه داشتیم افزود: این کار بر عهده شورای گسترش دانشگاه‌های وزارت علوم است که به دنبال آن تا هستیم تا در فاز دوم اتفاق بیفتد.

وی از برگزاری کنگره ادبیات پایداری در اردیبهشت ما سال آینده خبر داد و گفت: تدوین سرگذشت پژوهشی دانشجویان شهید استان کرمان را در برنامه داریم که سرگذشت پژوهشی 14 شهید آماده شده است.

کنگره 6500 شهید استان کرمان| یادواره 140 شهید روحانی استان کرمان برگزار می‌شودکنگره 6500 شهید استان کرمان| گردهمایی بزرگ رزمندگان دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شودکنگره 6500 شهید استان کرمان| 40 کتاب تذکره شهدای کرمان چاپ می‌شود

منظری‌توکلی با بیان دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در کمیته دانشگاهیان کنگره شهدای استان کرمان عنوان کرد: ضیافت اندیشه با رویکرد گفتمان شهدا، برگزاری کرسی آزاداندیشی در راستای گفتمان کنگره شهدا و خدمات دارویی و پزشکی که توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است، از دیگر برنامه‌های انجام شده این کمیته است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی هنری ققنوس با محوریت کنگره فردا شب در تالار حافظ دانشگاه آزاد برگزار می‌شود گفت: اختتامیه جشنواره سراسری هنر، ادبیات، پژوهش‌های دینی قرآن و عترت فردا صبح در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود