Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:44:29 GMT

رسالت اصلی ما جلب رضایت هنرمندان است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۹۰۷

رسالت اصلی ما جلب رضایت هنرمندان است

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس؛ صابر سهرابی در سفر به شهرستان آباده از مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر بازدید کرد. وی در این بازدید گفت: رسالت اصلی ما جلب رضایت هنرمندان است، هنرمندان کسانی هستند که با طبع و قریحه ای بسیار ملطف، گام در طریق مقدس هنر گذاشته اند و جان مایه خود را در این راه گذاشته و به خلق اثر می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: هنرمندان ما انسان های بسیار متواضع و قانعی هستند که با وجود سختی ها و مشکلات شان بی نیازی را در شخصیت و رفتار آنها می یابید.  سهرابی افزود: هنرمند کسی است که فرهنگ، تاریخ و به طور کلی یک ملت برای ابراز هویت خویش به او اشاره می کند. پس رسالت اصلی ما کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی جلب رضایت هنرمندان است. دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به اهمیت و ضرورت ارائه برنامه های ماندگار در سال آینده و برنامه ریزی دقیق جهت اجرای برنامه های فاخر فرهنگی و هنری ابراز داشت: در انجام کلیه برنامه های فرهنگی و هنری، ما به دنبال آن هستیم که یک یادگار جاودانه و اثری ماندگار از خود برجای گذاریم و آیندگان با دنبال کردن آن از ما به نیکی یاد کنند. وی از دیگر اولویت های کاری در سال آینده را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و اضافه کرد: در سال آینده با تقویت برنامه های مرتبط با فرهنگ کتاب و کتابخوانی انتظار می رود آباده که برای سومین بار نامزد پایتخت کتاب ایران شده است به عنوان یکی از شهرستان های فعال و فرهنگ دوست، حائز رتبه و مقام کشوری در این رخداد مهم شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پیگیری در زمینه سازی و بهره برداری هر چه سریعتر از پروژه نگارخانه آباده که سال ها معطل مانده است را برای هنرمندان این شهرستان از مهمترین و اولویت دارترین برنامه های پیش روی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  قلمداد نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس پایتخت ترویج فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی