Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری گفت: در امر رسیدگی به پرونده‌های قضایی باید تکریم ارباب رجوع، توجه به حقوق شهروندی و مردم‌داری در اولویت قرار گیرد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علیرضا آوایی ظهر امروز در دیدار با کارکنان تعزیرات حکومتی قزوین که با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که هجمه‌های بسیاری بر دولت وارد می‌شود اما با وجود تمام مشکلات همچون نوسانات ارز و نرخ کالاها و سهیم بودن دولت در بروز آن، اما برخورد با دولت منصفانه نیست چرا که کشوری دیگر عهد و پیمان خود را نادیده گرفته و نسبت به توافقات بین‌المللی بی اعتناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: در تعطیلی یک واحد صنفی باید بر اساس قانون رفتار کرده و آبروی مردم‌ را با یک رفتار احساسی زیر سئوال نبریم چرا که ما پناهگاه مردم و مدافع حقوق آن‌ها هستیم پس باید برقراری تعادل را اولویت کارهای خود قرار دهیم.

وزیر دادگستری گفت: در امر رسیدگی به پرونده‌ها باید تکریم ارباب رجوع، توجه به حقوق شهروندی و مردم‌داری اولویت قرار گیرد و دقت و سرعت در این زمینه فدای یکدیگر نشوند.

وزیر دادگستری در قزوین: افزایش اعمال مجازات‌‌های جایگزین حبس نیازمند تغییر نگاه قضات استوزیر دادگستری در قزوین: در صورت تکرار جرم عفو شامل زندانیان نمی‌شودوزیر دادگستری: جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال اولویت وزارت دادگستری است

وی بیان کرد: امروز باید به مواردی همچون بازرسی از محل، قرار بازداشت موقت و صدور حکم جریمه و احضار توجه کنیم که عادی نبوده و با آبروی مردم درگیر می‌باشد و بر همین اساس روزمرگی و عادی شدن امور از آفات تعزیرات حکومتی و دادگستری است.

آوایی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت آبروی مردم و حرمت آنها، خود ما نیز آسیب خواهیم دید لذا باید در این امر احتیاط لازم را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مسئولان باید در برخورد با مردم به این موضوع توجه داشته باشند که آبروی کسبه و اصناف سرمایه‌ای ارزشمند بوده و نباید یک غفلت منجر به تحمیل هزینه‌های سنگین بر مردم شود.

وزیر دادگستری افزود: مسئولان باید بر اساس وجدان کاری خود فعالیت کرده و محافظ آبروی مردم باشند چرا که در این دنیا و این مقام و منصب‌ها توشه آخرت خود را جمع آوری میکنند.

وی بیان کرد: نباید فضاهای سیاسی منجر به تضییع حقوق مردم شود و توجه داشته باشیم که در موارد عدم احتکار نباید تحت تاثیر جو رسانه‌ای قرار گرفته و منجر به ظلم به کسی شویم، همچنین انبارهای احتکار را دقیق معرفی کنیم.

آوایی گفت: در این روز‌ها گشت‌های مشترک ویژه فعالیت خود را تشدید می‌کنند تا از میزان فشار‌های وارده بر مردم کاسته شده و با کنترل بازار، دغدغه‌ها کاهش یابد.

انتهای پیام/ ع

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه 2 در حال طی فرآیندهای قضایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فیروزفر روز دوشنبه در خصوص اخبار منتشر شده در فضای مجازی، گفت: تخلفات صورت گرفته اجرائیات شهرداری منطقه ۲ در دست بررسی قضایی قرار دارد و قطعاً با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

طی روزهای اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلفات مالی تعدادی از عوامل شهرداری منطقه ۲ منتشر شده بود که در ساخت و سازهای غیر قانونی دخالت داشته اند.

کد خبر 6062219

دیگر خبرها

  • لزوم تشکیل اتاق فکر با مشارکت مردم برای اجرایی و عملیاتی کردن فرمان رهبر معظم انقلاب در باب جهش تولید 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • تشکیل اتاق فکربا مشارکت مردم برای اجرایی کردن جهش تولید
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه ۲ در حال طی فرآیندهای قضایی است
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه 2 در حال طی فرآیندهای قضایی است