Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-حجت‌اله صیدی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ٧٦ واحد مسکونی در شهرستان سرپل‌ذهاب، تاکید کرد: بانک صادرات ایران در بازسازی مناطق زلزله‌زده، تکمیل پروژه‌ها و زمینه‎‌سازی برای استفاده بهتر از ثروت‌های طبیعی، ظرفیت‌های کشاورزی و جاذبه‌های گردشگری در کنار مردم و مسئولان دلسوز این شهر خواهد ایستاد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در آیین بهره‌برداری از ٧٦ واحد مسکونی دیگر توسط خیرین مدرسه‌ساز این بانک با بیان اینکه تاریخ نشان می‌دهد سرپل‌ذهاب به عنوان یکی از شهرهای فداکار و ایثارگر و مقاوم کشور در جریان سال‌های دفاع‌مقدس حق بزرگی بر گردن کشور دارد، گفت: به نمایندگی از همکاران بانک صادرات ایران خدا را شاکرم که این توفیق حاصل شده تا بتوانیم کمکی کنیم و این بانک برای خدمت به مردم منطقه و همکاری با مردم و مسئولان دلسوز این شهر همچنان آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این مراسم که با حضور مقامات محلی این شهر، از جمله امام جمعه، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی منطقه برگزار شد، افزود: با اقدامات انجام شده در جریان بازسازی این شهر پس از زلزله سال گذشته، خوشبختانه زندگی جریان عادی خود را از سر گرفته و امید و نشاط در  بین مردم و به ویژه جوانان افزایش یافته که امید است در کاهش آلام و درد‌های مردم رنج‌دیده این منطقه مؤثر باشد.
او همچنین با اشاره به اینکه بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک اجتماعی همواره در انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشتاز بوده، تأکید کرد: مایه افتخار است که همیاری کارکنان این بانک موجب شده تا در این عرصه نیز نقش ماندگاری از خود برجای بگذارد.
صیدی تصریح کرد: خدمت‌رسانی همکاران بانک صادرات ایران در تکمیل طرح‌های مختلف پس از زلزله سال گذشته این شهرستان ادامه خواهد داشت.
بنا براین گزارش، با افتتاح ٧٦ واحد مسکونی دیگر توسط خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران در این شهر، تعداد واحدهای مسکونی تحویل داده شده به مردم به ١٠٨ واحد رسید.

بنابراین گزارش، با افتتاح ٧٦ واحد مسکونی دیگر در سرپل‌ذهاب و بهره‌برداری از ٦٠ واحد مسکونی جدید در شهر ثلاث‌باباجانی توسط خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران، تعداد واحدهای مسکونی تحویل داده شده به مردم این دو شهر به ترتیب به  ١٠٨ واحد  و ١٠٤ واحد رسید و سایر واحدهای تعهد شده دیگر نیز تا پایان سال تحویل صاحبان آنها خواهد شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی کرمانشاه: شلیک ضدهوایی از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی بوده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صدا‌های شدید در سرپل ذهاب بود
  • ببینید | علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب؛ ماجرا چیست؟
  • شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب /علت چه بود؟
  • شنیده شدن صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب