Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره بیانیه اخیر مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب اسلامی و استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی کشور اظهار داشت: مخاطب این بیانیه مسئولان و سیاستمداران و دشمنان خارجی نیست بلکه مخاطب اصلی آن جوانان و دانشجویان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع مقام معظم رهبری به وسیله این بیانیه به دنبال این هستند به جوانان بفهمانند که آن ها نقش قابل توجهی را در چهل سالگی دوم انقلاب بر دوش می کشند.

خسروپناه با اشاره به وظایف جوانان و دانشجویان در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: اولین وظیفه آن ها تولید علم فناوری است، زیرا که این موضوع یکی از مولفه های اصلی قدرت است. همچنین یکی از چالش هایی که در کشور وجود دارد، چالش های علمی و پژوهشی است و لذا جوانان وظیفه دارند که در پیشرفت علم کشور از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد تصریح کرد: دوم وظیفه جوانان این است الگوی انقلاب و نظام اسلامی را بپذیرند، درک کنند و پذیرا باشند و پس از آن وارد عرصه تولید علم و فناوری شوند.

وی اذعان داشت: تولید علم و فناوری و بالندگی انقلاب اسلامی توسط نسل جدید، بدون دارا بودن مبنای فکری انقلابی امکان پذیر نخواهد بود؛ به همین دلیل است که هرکجا با تفکر انقلابی عمل کرده ایم موفق بوده ایم.

انتهای پیام/

108 / 167 عبدالحسین خسروپناه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تولید علم گام دوم انقلاب اسلامی جوانان دانشجویان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عبدالحسین خسروپناه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی تولید علم گام دوم انقلاب اسلامی جوانان دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست

سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر و تاکید کرد: رژیم منحوس و ایادی آن بویژه دولت تروریستی آمریکا که این تنبیه و هشدار متوجه آنهاست بدانند دیگر زمان بزن و در رو نیست. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران" با صدور بیانیه‌ای از عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

تجمع پرشور مردم مشهد در حمایت از حمله سپاه + فیلم

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ و ما رمیت إذ رمیت و لکنّ الله رمی

سرزمین جنایت، کشتار و نسل‌کشی رژیم منحوس اسراییل طبق قواعد و قوانین بین‌المللی در مقابله به مثل و دفاعی مشروع،  با دست ید اللهی فرزندان برومند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اصابت چندین پهباد و موشک قرار گرفت، قطعاً مجازات و کنترل رژیم صهیونیستی و دفاع ایران از امنیت ملی خود لازم و ضروری بود چرا که این رژیم یاغی به هیچ یک از موازین بین المللی پایبند نبود و هرجا که دوست داشتند قوانین بین المللی را نقض کردند حتی نهادهای بین المللی و وابسته به سازمان ملل از حملات رژیم در امان نبودند به قطعنامه‌های شورای امنیت، دادگاه های بین المللی و هیچ یک از مفاد کنوانیسون‌های جهانی پایبند نبودند و باید مجازات و کنترل می‌شد.

ما ضمن تبریک به مقام معظم رهبری مدظله العالی و تقدیر و تشکر از دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این اقدام قابل تحسین حمایت و از مسلمانان جهان می خواهیم به کلام پیامبر اسلام(ص) که فرمود "مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ" بی‌تفاوت  نباشند، رژیم منحوس و ایادی آن بویژه دولت تروریستی آمریکا که این تنبیه و هشدار متوجه آنهاست بدانند دیگر زمان بزن و در رو نیست شما با یک ابر قدرت طرف هستید، به امید ظهور حضرت ولی عصر(عجل الله) و سربلندی ملت سرافرازاین مرز وبوم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • تولید و تجاری‌سازی ۱۷ محصول از گیاهان دارویی توسط یک شرکت فناور
  • تحقق «جهش تولید» با همکاری تولیدکنندگان و صنایع میسر می‌شود
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • خسروپناه: ضعف حکمرانی در حوزه صوت و تصویر فراگیر مرتفع شود
  • سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی
  • سرای نوآوری کشاورزی و دامپروری سکوی تولید در دانشگاه آزاد کاشمر راه‌اندازی می‌شود