Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش مدیر رسانه‌ای پارس جنوبی به اظهارات همتایش در استقلال تهران!

طرفداری- امیر صادقی پناه، مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی جم در واکنش به اظهارات محمد زرندی، مدیر رسانه‌ای استقلال تهران درباره صحبت‌های مهدی تارتار اظهار داشت به هیچ وجه صحبتی مطرح نشد که حضور پاتوسی در استقلال غیرقانونی بوده اما با توجه به حرف و حدیث های پیش آمده ‌‌تارتار خواهان این شد فدراسیون و سازمان لیگ عدالت را در این مورد اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر صادقی پناه، مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی جم به اظهارات مدیر رسانه‌ای استقلال پیرامون قانونی بودن صدور ITC پاتوسی، بازیکن خارجی این تیم و مواضعی که علیه سرمربی پارس جنوبی گرفته، واکنش نشان داد و گفت:

صحبت‌های مهدی تارتار در نشست خبری امروز اصلا به این معنا نبود که بی‌قانونی صورت گرفته و هیچ اتهامی را متوجه باشگاه استقلال نکرد. او فقط گفت که باید قانون اجرا شود و عدالت جاری باشد.

به نقل از سایت رسمی ‌باشگاه پارس جنوبی، وی افزود:

به هیچ وجه صحبتی مطرح نشد که حضور پاتوسی در استقلال غیرقانونی بوده اما با توجه به حرف و حدیث های پیش آمده ‌‌تارتار خواهان این شد فدراسیون و سازمان لیگ عدالت را در این مورد اجرا کنند.

مدیررسانه ای پارس جنوبی جم در ادامه، اظهار داشت:

اینکه دوست خوبم محمد زرندی در استقلال به عنوان نماینده این باشگاه این صحبت‌ها را فرافکنی می‌داند، نشان می‌دهد که او مسئله غیرقانونی بودن حضور بازیکن خارجی این تیم را به تیمش گرفته، در شرایطی که بحثی در این باره مطرح نشد.

صادقی پناه در پایان، گفت:

سابقه حضور پارس‌جنوبی جم در لیگ برتر هر چند شاید کوتاه باشد، اما نشان می‌دهد این باشگاه همواره به حریفان خود احترام گذاشته است. همین که اصغر حاجیلو در جلسه هماهنگی امروز اعلام می‌کند استقلال در بین همه بازی‌هایی که در شهرستان‌ها میهمان بوده، بهترین میزبانی را از سوی پارس جنوبی دیده، بیانگر همین ماجراست و نشان می‌دهد ما به دنبال حاشیه نیستیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور یکی از برنامه‌های مهم وزارت نفت را خاموشی فلرها دانست و گفت: این فلرها بر اساس برنامه زمانبندی خاموش و به ارزش افزوده تبدیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه مرتضی شاهمیرزایی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی راهکارهای تحقق حداکثری جهش تولید با مشارکت مردمی در صنعت ارز آفرین پتروشیمی در شرکت پتروشیمی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مشعل‌های صنایع و شرکت‌ها و صنایع مختلف مستقر در منطقه پارس جنوبی باید خاموش شوند.

معاون وزیر نفت افزود: برنامه قطعی وزارت نفت و نظام، خاموشی فلرها است.

فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور اضافه کرد: از هم اکنون که پروژه‌ها در حال اجرا هستند در مورد مصرف بهینه انرژی برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد.

وی با بیان این که فلرها برای اضطرار و موارد خاص هستند، خطاب به مدیران فنی و طراحان گفت: اقدامات تکمیلی برای مهار فلرها انجام شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر هم از افزایش رشد 37 درصدی تولید این پتروشیمی در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد و گفت: پتروشیمی بوشهر در سال گذشته با 510 میلیون دلار صادرات در این شاخص رشد 18 درصدی ثبت کرد.

جواد حاتمی کسب درآمد 20 هزار میلیارد تومانی را از دیگر موفقیت‌های شرکت پتروشیمی بوشهر در سال قبل دانست و بیان کرد: ظرفیت تولید شرکت پتروشیمی بوشهر حدود 9 میلیون و 248 هزار تن است که ضمن تامین خوراک صنایع دیگر بخش از آن به عنوان محصول نهایی صادر می‌شود.

ایران در برداشت گاز از میادین مشترک از قطر پیشی گرفت/ احداث 50 پالایشگاه و پتروشیمی

وی از راه‌اندازی فاز دوم این پتروشیمی خبر داد و تصریح کرد: یکی از مسائل و مشکلات پتروشیمی بوشهر تهیه خوراک است که با توجه به راه‌اندازی فاز دوم در آینده نزدیک نیاز است سهمیه خوراک این مجموعه افزایش یابد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • راه اندازی شعبه ویژه قضایی رسانه‌ها درگیلان
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد