Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیر عامل بنیاد برکت روز سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های بنیاد برکت در کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: با هدف توانمندسازی اقتصادی، اشتغالزایی و کارآفرینی تا کنون هزار و 626 طرح اقتصادی بنگاه‌ محور و اجتماع ‌محور در سیستان و بلوچستان تعریف و اجرا شده است.
سعید جعفری افزود: برای مجموع این طرح ها 172 میلیارد تومان سرمایه گذاری و برای 6 هزار و 609 نفر فرصت اشتغال ایجاد و 402 روستا زیر پوشش این طرح ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پنج مشارکت اقتصادی بنگاه ‌محور با ظرفیت هزار و 120 نفر اشتغال و 24 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، هزار و 617 مشارکت اقتصادی اجتماع‌ محور با ظرفیت پنج هزار و 231 نفر اشتغال و 142 میلیارد تومان سرمایه‌ گذاری و چهار مشارکت اقتصادی تسهیلات ‌محور با ظرفیت 258 نفر اشتغال و 6 میلیارد تومان سرمایه ‌گذاری طرح‌های اشتغالزایی سیستان و بلوچستان را تشکیل می دهد.
مدیر عامل بنیاد برکت گفت: همچنین 2 هزار و 251 طرح عمرانی و زیربنایی در زمینه مدرسه سازی، ساخت مساجد و مراکز فرهنگی، مسکن محرومان و سایر موارد دیگر با بیش از 137 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان اجرا شده و یا هم اینک در دست اجراست.
وی ادامه داد: ساخت 135 مدرسه با 641 کلاس درس با سرمایه گذاری 53 میلیارد تومانی در سیستان و بلوچستان انعقاد قرارداد شده که تا کنون 95 مدرسه با 373 کلاس درس به بهره‌ برداری رسیده است.
جعفری با اشاره به ساخت مساجد و مراکز فرهنگی در سیستان و بلوچستان گفت: ساخت 56 مسجد در این استان تعریف شد که تاکنون 50 مسجد و مرکز فرهنگی افتتاح شده است.
وی افزود: هزار و 920 واحد مسکن ویژه محرومان سیستان و بلوچستان با بیش از 6 میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان در دست اجراست.
مدیر عامل بنیاد برکت به سایر طرح های زیربنایی این بنیاد در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد: 140 طرح در قالب مرکز بهداشت، مصلی، کتابخانه، آبرسانی، تجهیز مدارس، اقدامات فرهنگی مربوط به زوار اربعین حسینی و غیره تاکنون در این استان انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: بنیاد برکت به بیش از 20 هزار ایتام و روستایی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان خدمات بیمه ای ارائه می دهد.
به گفته جعفری اجرای طرح توسعه جامع و پایدار اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی در شهرستان‌های سرباز و دلگان از دیگر اقدامات انجام شده توسط بنیاد برکت در سیستان و بلوچستان است.
9908**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اشتغال سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان مدرسه مسجد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن که در سالن همایش‌های بین المللی پردیس دانشگاه زابل برگزار شد،با بیان اینکه ضریب هوشی نخبگان و دانش آموزان سیستان و بلوچستان از سطح ملی فراتر است و این را ثابت کرده‌اند، تاکید کرد: ریش سفیدان و مسوولان باید جوانان، نوجوانان و نخبگان شناسایی شده را جدی بگیرند و حمایت و هدایت کنند تا در جایگاه تصمیم گیری و مشورت دادن به تیم مدیریت استان و کشور قرار بگیرند.

رضا شریفی افزود: سیستان و بلوچستان در سال گذشته افتخارات ارزشمندی کسب کرد همچنین در شاخص‌های توسعه و زیرساخت‌ها نیز رشد و پیشرفت چشمگیری داشت که گام برداشتن مستلزم پیوست اجتماعی، فرهنگی و هنری است و امنیت بدون پیوست فرهنگی و اجتماعی امنیت با ثباتی نخواهد بود.
وی با اشاره به اینکه امنیت باید اجتماعی باشد تصریح کرد: داشتن استعداد و دغدغه در این زمینه می‌تواند به امن شدن و خوشنامی و معرفی استعداد‌های سیستان و بلوچستان کمک کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان بالاترین سطح شناخته شده معادن در حوزه‌های مختلف را دارد ومحروم نیست، افزود: انرژی شناخته شده و ظرفیت معادن این منطقه با ذخیره شناسایی شده نفت خوزستان برابری می‌کند.
رضا شریفی  تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سیستان و بلوچستان را با هزینه کمتری مدیریت کنیم باید یک شورای مشورتی پیشکسوتان و ریش سفیدان و یک شورای مشورتی از جوانان، نوجوانان و نخبگان منتخب شناسایی شده این رویداد تشکیل دهیم.
این مسئول خاطر نشان کرد: سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاقات خوبی رقم خورد و تیم مدیریتی استان توانست به میزان چند برابر اعتبارات سالانه اعتبار جذب کند و طرحهای بزرگی در استان شروع شد و قرار است امسال به بهره‌برداری برسد که شاهد شکوفایی استان باشیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به اندازه کافی در استان از تعصبات قومی و مذهبی هزینه داده‌ایم و باید حل شود و ما هنرمندان و بزرگانی داریم که تاریخ ساز شده‌اند.
شریفی با بیان اینکه یک طرح تمام شده بهتر از ۱۰ طرح نیمه تمام است، تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مردم باید اولویت‌های سیستان و بلوچستان را شناسایی کرده و همه ما متمرکز شویم و آن را به نتیجه برسانیم و عقب ماندگی‌ها را باید جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان