Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@04:15:01 GMT

برش‌هایی از فیلم سینمایی مصادره

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۲۱۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «مصادره» نخستین فیلم بلند سینمایی مهران احمدی در مقام کارگردان، محصول سال 1396 است. داستان فیلم از دهه 1350 آغاز می‌شود و داستان یک ساواکی به نام اسماعیل یارجانلو است که درگیر ماجراهایی می‌شود. او که کارمند ساواک است با خرید بلیت بخت‌آزمایی برنده اعانه ملی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با پولی که بُرده، پنج هزار متر زمین در عباس‌آباد می‌خرد و بر اثر سقوط شاه و وقوع انقلاب مجبور به خروج از کشور می‌شود و وکالت زمین را به دوستش جلال خاوندی می‌دهد و این آغاز ماجرا است... . رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مزدک میرعابدینی، میرطاهر مظلومی، ملینا واردانیان، آلیسا میلکستیان، هادی کاظمی، مهران احمدی، امیرصدرا حقانی و هارمیک سوقومونیان در این فیلم کمدی مقابل دوربین مسعود سلامی بازی کرده‌اند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و سجاد پهلوان‌زاده این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی سکانس برتر ویدیو سینمای ایران فیلم مهران احمدی هادی کاظمی میرطاهر مظلومی مزدک میرعابدینی بابک حمیدیان هومن سیدی رضا عطاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت اروپایی‌ها از اصرار آمریکا بر مصادره دارایی‌های روسیه 

به گزارش واشنگتن پست (WP)، مقامات کشور‌های اروپایی نمی‌خواهند دارایی‌های مسدود شده فدراسیون روسیه را مصادره کنند.

به گفته این منابع، اروپایی‌ها بیم آن دارند که توقیف دارایی‌ها نه تنها قوانین بین المللی را نقض کند، بلکه اعتماد سرمایه گذاران به یورو را تضعیف کرده و اقدامات تلافی جویانه فدراسیون روسیه را تحریک کند.

این نشریه خاطرنشان می‌کند که مقامات اروپایی از اصرار ایالات متحده برای قدم گذاشتن در این «مسیر پرخطر» ناراضی هستند. واقعیت این است که بیشتر دارایی‌های مسدود شده در اتحادیه اروپا قرار دارد، بنابراین اقدامات تلافی جویانه روسیه احتمالا متوجه اروپا خواهد شد و نه ایالات متحده. آمریکایی‌ها سعی دارند اروپایی‌ها را در مورد مصادره دارایی‌ها تحت فشار قرار دهند.

یادآور می‌شود روز شنبه، ۲۰ آوریل، مجلس نمایندگان آمریکا پروژه‌هایی را در مورد کمک‌های اضافی به اوکراین (کی یف باید تقریبا ۶۱ میلیارد دلار دریافت کند)، اسرائیل و تایوان، و همچنین مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه را تصویب کرد. سنا ممکن است این لوایح را در اوایل روز سه شنبه ۲۳ آوریل بررسی کند.

در همین حال، کرملین با دزدی نامیدن این اقدام، قبلاً هشدار داده بود که ایالات متحده باید برای مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه پاسخگو باشد.

پس از شروع جنگ اوکراین، غرب تقریبا نیمی از ذخایر ارزی روسیه به ارزش حدود ۳۰۰ میلیارد یورو را مسدود کرد. در ماه مارس، کمیسیون اروپا موافقت کرد که سود و درآمد حاصل از دارایی‌های مسدود شده فدراسیون روسیه را به کی یف منتقل کند و آنها را صرف خرید تسلیحات و حمایت از صنعت نظامی اوکراین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دست رد سوئیس به استفاده از سود اموال مصادره شده روسیه
  • آمریکا آشکارا دارایی‌های روسیه را سرقت می‌کند
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • آغاز برداشت گندم از مزارع استان ایلام
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد
  • کدام سلاح و مهمات قاچاق به نفع دولت مصادره می‌شود؟ + جزئیات
  • کدام سلاح و مهمات قاچاق به نفع دولت مصادره می‌شود؟
  • عصبانیت اروپایی‌ها از اصرار آمریکا بر مصادره دارایی‌های روسیه