Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا پارسی‌منش ‌در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا پیرامون فعالیت‌های اخیر هیات ورزش‌های رزمی اظهار کرد: 6 دوره مربی‌گری عملی و 2 دوره مربیگری تئوری در این هیات برگزار شده همچنین این هیات میزبان 3 مسابقه کشوری بانوان و آقایان بوه است.

وی با بیان اینکه هیات ورزش‌‌های رزمی شامل 60 رشته است، تصریح کرد: تعداد زیاد رشته‌ها باعث شده میزبانی مسابقات بسیاری به عهده این هیات باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان لنجان در دهه فجر میزبان مسابقات قهرمانی هاپکیدو کشور بوده است همچنین در ماه‌های گذشته بیش از 10 تیم از استان به مسابقات مختلف کشور اعزام شدند.

رییس هیات ورزش‌های رزمی استان اصفهان مهم‌ترین دستاورد هیات را تجهیز به شبکه دولت و اتوماسیون اداری دانست و گفت: حجم کاغذبازی و نامه‌نگاری سنتی در این هیات از بین رفت و به صورت شبکه‌ای خدمات به ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون ارائه می‌شود.

پارسی‌منش با بیان چشم‌انداز سال آینده هیات افزود: اصفهان از 30 فروردین ماه به مدت یک هفته میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی موی‌تای کشور در قسمت بانوان و آقایان می شود. در جهت ارتقای حوزه آموزش هم برنامه‌ریزی‌هایی شده است.

وی ادامه داد: احتمال دارد مسابقات بین‌المللی ورزش‌های رزمی در اصفهان برگزار شود همچنین این استان شرکت در لیگ کیک بوکسینگ بانوان و آقایان را در برنامه خود دارد.

 

 

                                                                                   

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان انتخابی تیم ملی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص تجدید انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان به شرح ذیل صادر کرد؛

با توجه به اعلام رأی جلسه حکمیت دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان که در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱ برگزار گردید، ضمن بررسی همه جانبه این دفتر در خصوص انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان آذربایجان شرقی، به استحضار عموم می‌رساند انتخابات این هیأت تجدید خواهد شد.

همچنین جهت تعیین وضعیت و ممانعت از بروز عقب افتادگی در هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان، سرپرست جدید این هیأت با هماهنگی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب و اقدامات لازم جهت برگزاری مجدد انتخابات این هیأت در اسرع وقت انجام خواهد شد.

کد خبر 6081685

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است