Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به گفته شاهدان عینی، به تازگی مردی ۳۲ ساله در شهر برلین بدون هیچ دلیلی به دختری ۱۴ ساله حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است. آنطور که مأموران پلیس گزارش می‌دهند؛ این مرد به دختر مسلمان توهین کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در آلمان؛ دختر جوان پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شد و ضارب از صحنه درگیری فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از مدتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

هفته گذشته نیز خبر حمله به سه زن جوان مسلمان در این شهر منتشر شده بود. در یکی از این حملات مردی با مشت به صورت دو دختر جوان ۱۵ و ۱۶ ساله ضربه زده و به آنها توهین کرده بود. در ناحیه «نئوکلن» نیز، فردی روسری را از سر دختر ۱۲ ساله کشیده و سعی کرده بود با سرنگ پر از خون به این دختر نوجوان صدمه برساند.

فدراسیون ضد تبعیض در بیانیه‌ مطبوعاتی خود، حملات نژادپرستانه و با انگیزه اسلام‌هراسی به کودکان و نوجوانان را محکوم کرده است. به گفته مسئولان فدراسیون ضد تبعیض پیامدهای جسمی و روانی این حملات بسیار خطرناک است. مسئولان این فدراسیون تأیید کرده‌اند که حملات نژادپرستانه علیه کودکان و نوجوانان در حال افزایش است.

براساس گزارش فدراسیون ضدتبعیض، دختران نوجوان به دلیل پوشیدن روسری مورد حمله قرار می‌گیرند، همچنین بخشی از این حملات به دلیل بحث‌هایی است که درباره زنان مسلمان در جامعه منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهار حمله آلمان دختران مسلمان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو هشتاد و چهار ساله شد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارم اردیبهشت سال ۱۳۱۹ اولین فرستنده رادیویی در ایران در محل بی‌سیم در مکان فعلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد
  • (ویدئو) حملات پهپادی گسترده حزب‌الله به مقرهای نظامی اسرائیل
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد 
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟