Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح طرح های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ مسکن برای مددجویان در چهارمحال و بختیاری احداث شده است، اظهار داشت: ۳۰ مرکز فرهنگی و مسجد در چهارمحال وبختیاری احداث شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دو هزار و ۶۳۷ طرح اشتغالزا در سطح استان اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۰۰۰ هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این تعداد طرح با اعتبار ۲۲۵ میلیارد تومان در سطح استان اجرایی شده است.

وی بیان کرد: این تعداد طرح باحمایت های بنیاد برکت در سطح استان اجرایی شده است.

وی ادامه داد: با اجرای شدن طرح های اقتصاد مقاومتی در این استان بیش از سه هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان های پر ظرفت در سطح کشور است که بهره گیری از ظرفیت های آن برای ایجاد اشتغال ضروری است.

کد خبر 4546894

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان دکتر علی‌محمد زنگانه روز  دوشنبه در آئین واگذاری مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: در استان گلستان پروژه‌های در دست ساخت در نهضت ملی مسکن بیش از 66 هزار واحد مسکونی در شهر و روستا است.

وی با تاکید بر اینکه از این تعداد، 8 هزار و 721 واحد مسکن حمایتی است ، گفت: خدا را شاکریم که در طی سال 1401 و تاکنون به میزان 3 هزار و 641 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد تحویل این عزیزان شده است. استاندار گلستان با اشاره به اینکه برای 432 خانواده مددجوی کمیته امداد در سامانه نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: در انتهای سال 1401 تعداد یک هزار و 535 واحد و امروز نیز 2 هزار و 106 واحد در استان گلستان تحویل متقاضیان شده است. زنگانه گفت: خدا را شاکریم که بیش از 80 درصد روستاها در استان گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارد و امیدواریم بر اساس چشم‌انداز تعیین شده بتوانیم در پایان دولت آن را به 100 درصد برسانیم. وی اضافه کرد: ما در استان گلستان رشد 600 درصدی در احداث مسکن مقاوم در بافت های فرسوده داشته ایم و بیش از 15 هزار واحد پروژه مسکن خودمالکی بوده است.

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت مسکن مددجویی در شاهیندژ
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • احیای ۱۶ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری