Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@18:30:37 GMT

تهدید موگرینی علیه مادورو

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۵۱۷

تهدید موگرینی علیه مادورو

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، فدریکا موگرینی، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی خبری پس از نشست شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل، گفت: اتحادیه اروپا هر لحظه ممکن است تصمیمی را درخصوص اعمال تحریم‌های جدید علیه ونزوئلا اتخاذ کند.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که ونزوئلا مانع ورود شش تن از اعضای پارلمان اروپا به کاراکاس برای دیدار با خوآن گوآیدو، رییس جمهور موقت خودخوانده این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موگرینی گفت: ما واقعاً متاسفیم که ونزوئلا اجازه ورود به این اعضای پارلمان اروپا را نداد.

موگرینی درخصوص احتمال اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه گفت: وزرای اتحادیه اروپا به یک اجماع نظر دست یافتند و این مذاکرات به زودی به نتیجه خواهد رسید.

از ۱۰ ژانویه سال میلادی جاری هنگامی که نیکولاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا برای دومین دور متوالی به عنوان رییس جمهور سوگند یاد کرد آن هم در انتخاباتی که از سوی اپوزسیون تحریم شده بود، ونزوئلا هر روزه با اعتراضات گسترده‌ای مواجه شده است.

هنگامی که خوان گوآیدو رهبر اپوزسیون ونزوئلا در ۲۳ ژانویه خودش را به عنوان رییس جمهور موقت اعلام کرد، تنش‌ها افزایش یافت؛ اقدامی که با حمایت آمریکا، بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین مواجه شد. این در حالی است که روسیه، چین، ایران، بولیوی، مکزیک و ترکیه همچنان از مادورو حمایت می‌کنند.

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: موگرینی مادورو تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند

برخی منابع دیپلماتیک از احتمال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در پی حمله تنبیهی این کشور به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش جماران، برخی منابع دیپلماتیک از احتمال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران در پی حمله تنبیهی این کشور به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. 

مسأله اعمال این تحریم‌ها احتمالا امروز -سه‌شنبه- در جریان کنفرانس ویدیویی وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا به درخواست «جوسپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای بررسی تحولات منطقه پس از حمله تنبیهی ایران صورت می‌گیرد. 

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران را بررسی می‌کند
  • اتحادیه اروپا امروز اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را بررسی می‌کند
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • اتحادیه اروپا نقض تحریم توسط کشورهای عضو را جرم‌انگاری کرد
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران
  • پیش‌بینی اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • اتحادیه اروپا تحریم ها علیه ایران را گسترش می دهد