Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@21:32:06 GMT

سکه از ۴.۵ میلیون تومان گذشت/ طلا رکورد زد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۶۱۴

سکه از ۴.۵ میلیون تومان گذشت/ طلا رکورد زد

خبرآنلاین: ابتدای هفته جاری نرخ سکه تمام بهار آزادی برابر با ۴میلیون و ۲۲۵ هزار تومان بود که با توجه به سیر صعودی این فلز گرانبها اکنون قیمت سکه ۳۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره نرخ سکه اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا و همچنین نرخ ارز، امروز شاهد افزایش قیمت سکه در بازار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کشتی آرای به خبرآنلاین گفت: عصر روز گذشته قیمت سکه و طلا تقریبا روند کاهشی داشت، اما از ساعات ابتدایی امروز، نرخ سکه سیر صعودی یافت و به ۴ میلیون ۵۳۰ هزار تومان رسید.

وی ادامه داد: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۳۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۲میلیون و ۴۹۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۵۶۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی ۸۰۰هزار تومان داد و ستد می‌شود.

این فعال بازار طلا و جواهر درباره حباب سکه توضیح داد: در حالی که هفته‌های گذشته حباب سکه به ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان رسیده بود، اکنون حباب سکه‌های تمام بهار آزادی با توجه به نبود مشتری، به ۳۷۰ هزار تومان کاهش یافته است و در مقابل حباب سکه‌های به اصطلاح ریزتر مانند نیم و ربع سکه بالا رفته است.

وی بیان کرد: اکنون حباب نیم سکه و ربع سکه به حدود ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای درباره قیمت طلا گفت:‌هر مثقال طلا به عنوان مبنای تعیین قیمت‌ها اکنون به یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۴۲۳هزار و ۷۰۰ تومان افزایش یافته است.

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر بیان کرد: امروز قیمت جهانی طلا نیز با ۴دلار افزایش به هر اونس ۱۳۲۶دلار افزایش یافت که در روز‌های گذشته بالارفتن نرخ جهانی طلا در کنار افزایش قیمت دلار بر افزایش قیمت سکه و طلا در بازار ایران تاثیرگذار بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا بازار سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد

قیمت نفت در بحبوحه احتمال کاهش ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی آمریکا و تداوم تنش‌ها در خاورمیانه افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت در  معاملات روز چهارشنبه (پنجم اردیبهشت‌) پس از آنکه داده‌های صنعت در هفته گذشته کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا را نشان داد، افزایش یافت که نشانه مثبتی برای تقاضا بود. اگرچه بازارها به‌دقت مراقب خصومت‌ها در خاورمیانه بودند.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال امروز ساعت ۶ و ۳۴ به وقت گرینویچ با ۲۶ سنت یا ۰.۲۹درصد افزایش به ۸۸ دلار و ۶۸ سنت برای هر بشکه رسید.

در همین حال، هر بشکه نفت خام دبلیوتی‌آی آمریکا با ۲۶ سنت یا ۰.۳۱درصد افزایش، ۸۳ دلار و ۶۲ سنت معامله شد. 

به‌گفته منابع بازار با استناد به آمار مؤسسه نفت آمریکا، ذخیره‌سازی‌های نفت خام آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل ۳ میلیون و ۲۳۷ هزار بشکه کاهش یافت، درحالی‌که ۶ تحلیلگر در نظرسنجی رویترز انتظار افزایش ۸۰۰ هزار بشکه‌ای را داشتند.

معامله‌گران بازار نفت برای تأیید این کاهش منتظر داده‌های رسمی ایالات‌متحده آمریکا درباره ذخیره‌سازی‌های نفت و فرآورده‌های نفتی، خواهند بود.

دیگر خبرها

  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • اگر فضا پر از ستاره است پس چرا اینقدر تاریک است؟!
  • کاهش ذخیره‌سازی‌های آمریکا قیمت نفت را افزایش داد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/حباب سکه با کاهش قیمت همراه شد
  • قیمت نفت افزایش یافت
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • هزینه نظامی جهان در سال ۲۰۲۳ رکورد شکست/ از اوکراین تا غزه
  • اینفوگرافیک| افزایش قیمت کرایه ها