Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@08:47:55 GMT

محل جدید تمرین استقلال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۶۴۷

ساعت24-آبی‌ها با پژوهشگاه نفت به توافق رسیدند.

 در حالی که قرار بود تمرینات استقلال به صنایع نوبنیاد منتقل شود، به دلیل زیر کشت بودن زمین این ورزشگاه و عدم توافقات لازم بین طرفین این موضوع منتفی شد تا استقلالی‌ها زمین پژوهشگاه نفت را جایگزین کنند.

در حال حاضر استقلالی‌ها با زمین نفت در تهرانسر به توافق رسیده‌اند تا از این پس تمرینات خود را در این محل دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد

پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ ایران از ابتدای ماه آینده به تشک کشتی برمی‌گردد...

طرفداری| حسن یزدانی از اول اردیبهشت به تشک کشتی برمی‌گردد.

رئیس هیات کشتی استان مازندران تاکید کرد طبق صحبتی که با حسن یزدانی داشته و پیش از عید نیز با او دیدار کرده، این قهرمان از اول اردیبهشت تمرینات کشتی‌اش را آغاز خواهد کرد. امید شایگان که به عنوان سرپرست تیم ملی فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارد درباره وضعیت فرنگی‌کاران کشورمان در بیشکک اظهار داشت:

روز گذشته (26 فروردین) یک گروه از بچه‌ها صبح و یک گروه هم بعدازظهر تمرینات‌شان را دنبال کردند، قرعه‌کشی هم که انجام شد، یک مقدار قرعه 67 کیلوگرم دشوار بود و بقیه بچه‌ها با قرعه نسبتا مناسبی مواجه شدند. همه آماده و سرحال هستند و امیدواریم بهترین نتیجه کسب شود.

رئیس هیات کشتی مازندران در پاسخ به این سوال که دارنده 9 مدال کشتی المپیک و جهان (حسن یزدانی) از چه زمانی قرار است استارت تمرینات کشتی‌اش را بزند، عنوان کرد:

از اول اردیبهشت تمریناتش را شروع می‎کند. او در این مدت هنوز روی تشک نیامده، اما تمرینات بدنسازی‌اش را دنبال کرده است. پیش از عید خودم او را دیدم، بعد از آن هم با هم در تماس بودیم و قرار است از اول اردیبهشت روی تشک بیاید.

شایگان درباره اینکه حسن یزدانی چه زمانی قادر به ورود به چرخه و حضور در تورنمنت بین‌المللی است؟ به تسنیم گفت:

بستگی به نظر پزشکان و بعد از آن هم مربیان تیم ملی دارد، اما فکر می‌کنم از وقتی روی تشک آمد، بعد از یک ماه شرایط حضور در مسابقه را پیدا کند. اینکه او چه زمانی و به چه مسابقه‌ای اعزام شود، بستگی به فدراسیون کشتی دارد.

شایگان در خصوص کامران قاسم‌پور نیز تاکید کرد:

ما همچنان باید منتظر نتیجه مسابقات گزینشی و عملکرد امیرعلی آذرپیرا باشیم. ان‌شاءالله که آذرپیرا در همین بیشکک سهمیه را بگیرد، وگرنه کار سخت می‌شود و شاید آن وقت برای اعزام به گزینشی بعدی، بین گلیج و قاسم‌پور مسابقه برگزار شود. من فکر می‌کنم همچنان همه چیز بستگی به نتیجه آذرپیرا در مسابقات گزینشی بیشکک دارد.

وی درباره مبارزه احتمالی بین حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور برای کسب دوبنده وزن 86 کیلوگرم تیم ملی نیز تصریح کرد:

هر دو کشتی‌گیر خیلی عالی هستند، من هم مثل همه همچنان دوست دارم حسن یزدانی در المپیک صاحب دوبنده 86 کیلوگرم و کامران قاسم‌پور هم ملی‌پوش 97 کیلوگرم باشد که هر دو نفر در ترکیب تیم اعزامی به المپیک باشند.

رئیس هیات کشتی مازندران در پایان نیز به قهرمانی تیم ملی آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب 5 طلا و 3 برنز اشاره کرد و گفت:

از جمع 10 ملی‌پوش آزادکار اعزامی به قرقیزستان، 9 کشتی‌گیر مازندرانی بودند که 5 نفرشان طلا و دو نفر هم برنز گرفتند. یعنی 50 درصد طلاهای کشتی قهرمانی آسیا را مازندرانی‌ها گرفته‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • گل محمدی- تراکتور؛ تصمیم مهم یحیی مشخص شد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • سفر زودتر از موعد الهلال به امارات
  • آخرین وضعیت بیرانوند در تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت مصدومان پرسپولیس به تمرینات
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)
  • آلومینیوم جلوی بازی کردن یک استقلالی را می‌گیرد؟