Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز در آستانه ایام نوروز به ریاست امیری فرماندار شهرستان شیراز و با حضور اعضای ستاد با موضوع تهیه و توزیع کالا‌های اساسی برگزار شد.

در این جلسه در خصوص تامین و چگونگی توزیع کالا‌های اساسی بر اساس طرح تنظیم بازار شهرستان شیراز، در دستور کار ستاد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم اعضای ستاد و تاکید فرماندار مقرر شد توزیع میوه شب عید در مرحله اول در روز‌های پایانی امسال در بیش از ۵۰ نقطه شهر از طریق سازمان میادین و مشاغل شهرداری شیراز و همچنین اصناف با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، با نصب بنر و درج قیمت تنظیم بازار توزیع شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه و تره بار نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • تامین امنیت با خون دیگران ؛ ما پول می‌دیم، شما بجنگید! | جزئیات بودجه جدید برای ادامه جنگ در این ۳ نقطه
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است