Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@11:39:04 GMT

از وحید امیری دفاع چپ در نمی آید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۷۲۴

دو هفته حضور در پست غیرتخصصی مدافع چپ باعث شد تا انتقاد از ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور به اوج خود برسد.

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت در اردوی ترابزون اسپور باعث شد تا یانال کارامان سرمربی این تیم طی دو بازی گذشته برابر گالاتاسرای در استانبول همین طور آلانیااسپور در بندر ترابزون از وحید امیری به عنوان مدافع چپ در ترکیب اصلی بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم اما چندان به مذاق کارشناسان فوتبال ترکیه خوش نیامد چون امروز بیشتر نقدهای صورت گرفته نسبت به عملکرد بازیکنان ترابزون اسپور برعلیه وحید امیری بود.


سایت fotospor در گزارشی پیرامون تغییر پست ستاره ایرانی با این تیتر نوشت:« از وحید امیری دفاع چپ در نمی آید!». نویسنده با اشاره به این که مصدومیت فیلیپ نوواک باعث شد تا امیری با تغییر پست در نقش مدافع چپ انتظارات را برآورده نکند. در این گزارش آمده است:« با مصدومیت فیلیپ نوواک در دو بازی گذشته مقابل گالاتاسرای و آلانیا، یانال کارامان دوباره به وحید امیری شانس ایستادن در ترکیب اصلی را داد. در این دو بازی امیری 15 بار در جریان بازی پاس های سالم داد و یک بار توپ را از دست داد اما در فاز تدافعی امیری طی 10 یورش حریف در پنج مورد خطا کرد و نشان داد که از این بازیکن مدافع چپ باهوش و کلاسیکی در نمی آید».


در همین گیر و دار سایت futbolarena هم با اشاره به اتفاقات رخ داده در تمرین آماده سازی امروز ترابزونی ها برای بازی با قوزتپه از مصدومیت وحید امیری و غیبت های این بازیکن در تمرینات خبر داد تا حضور او در بازی پیش رو در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. ستاره ایرانی در کنار عبداللطیف عمر دو بازیکن غایب در تمرینات بودند که زیر نظر کادرپزشکی روند درمانی خود را طی می کردند.

 

وحید امیری ترابزون ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری ترابزون ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان

 به گزارش قدس آنلاین عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد.  این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است. 

وی درباره تاریخ بازگشت این بازیکن به تمرینات سپاهان افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین وضعیت مصدومیت رضا اسدی نیز ادامه داد: این بازیکن نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی با مصدومیت مواجه شد، از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: رضا اسدی نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.

ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: فرشاد احمدزاده  نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. امروز MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضور یا عدم حضور او در ترکیب سپاهان طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • خرید بزرگ PSG انریکه را ناامید کرد
  • هری مگوایر، تنها مدافع میانی آماده منچستریونایتد برای تقابل با کاونتری سیتی