Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-18@21:34:39 GMT

حقیقت وجود زنان در حضرت زهرا(س) تبلور یافته است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۷۴۰

حقیقت وجود زنان در حضرت زهرا(س) تبلور یافته است

به گزارش ایكنا از فارس، پوران دراجی، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان جهرم امروز، 30 بهمن با تبریک پیشاپیش میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن، گفت: حقیقت وجودی زنان در حضرت زهرا(س) تبلور پیدا کرده است.
وی با بیان اینكه شأن و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) نشان از جایگاه والای زن در دین مبین اسلام است که باید این جایگاه بزرگ پاس داشته شود، افزود:‌ زنان ما با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا(س) باید یک مربی خوب برای خانواده و جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراجی با تشریح برنامه‌های هفته زن در جهرم، گفت: نشست بانوان کتابخوان دستگاه‌های اجرایی، نشست بانوان جهرمی با امام جمعه این شهر، دیدار با خانواده معزز شهدا، برگزاری فستیوال ورزشی بانوان، تجلیل از بانوان، جشن میلاد کوثر، نشست فاطمی در منزل شهید، آبروی محله و نشست بانوان در خصوص زندگی حضرت زهرا(س) در زمینه‌های مختلف از اهم برنامه‌های هفته زن در شهرستان جهرم است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور از احداث بازارچه خاص بانوان در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، انسیه خزعلی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد اظهار کرد: بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود و اعتبار ویژه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر امر آموزش و توسعه تولیدات، افزود: مسائل اشتغال خانگی باید با مشارکت همگانی مردم حل شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای صادرات کالا نیز پلتفرم‌هایی طراحی شده که بازارچه مجازی "کسبینو"، یکی از سیاست‌ها در این راستا است که عرضه‌کنندگان محصولات، می‌توانند از طریق پست، محصولات تولیدی خود را برای خریداران ارسال کنند.

معاون رئیس‌جمهور از غرفه محصولات خاص صندوق اعتبارات خرد زنان روستای خیرآباد بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات بانوان قرار گرفت.

کد خبر 745797

دیگر خبرها

  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • ترکیب تیم ملی بانوان کوراش جمهوری اسلامی ایران مشخص شد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت