Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@08:01:43 GMT

لیگ‌یک/ گل ریحان حمله کرد، ویسی سه امتیاز گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۸۳۷

لیگ‌یک/ گل ریحان حمله کرد، ویسی سه امتیاز گرفت

شاگردان مجتبی حسینی در روزی که نمایش بهتری نسبت به میهمان خود داشتند، در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم مغلوب شدند تا فرصت بسیار خوبی برای جاگذاشتن رقبا را از دست بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و مانند سایر دیدارهای این فصل پس از کناره گیری سیاه جامگان و نفت تهران، شهرداری تبریز و فجرسپاسی قرعه استراحت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهم ترین دیدار این هفته در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد؛ جایی که  تیم گل ریحان البرز پذیرای شاهین شهرداری بوشهر بود و در شرایطی که نمایش بهتری از میهمان خود داشت، روی یک ضربه ایستگاهی مغلوب شد و در ادامه گل دوم را دریافت کرد، تا تک گلی که آنها ثبت کردند بی ثمر باشد و شکست تلخی را مقابل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تجربه کردند.


در این دیدار که با نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان عبدالله ویسی خاتمه یافت، این تیم میزبان بود که نمایش بهتری از رقیبش داشت ولی همانطور که افکار تدافعی ویسی را در استقلال خوزستان و همینطور نفت مسجد سلیمان در این فصل از لیگ برتر دیده بودیم، آنها عقب نشستند تا از ضدحملات و ضربات ایستگاهی برای رسیدن به گل استفاده کنند.


در واقع شاگردان حسینی نمایش بهتری از حریف خود تا پیش از گل اول داشتند که در دقیقه 51 توسط کمال الدین نیک خوی از روی یک ضربه ایستگاهی پس از برخورد به دیوار دفاعی گل ریحان ثبت شد.


پس از گل تلاش شاگردان مجتبی حسینی بیشتر شد ولی آنها بازهم روی یک ضدحمله غافلگیر شدند و گل دوم را توسط بهمن سالاری دریافت کردند.


عقب افتادن با دو گل سبب شد تا تلاش تیم میزبان برای بازگشت به بازی بیشتر شود. آنها در دقیقه 74 روی یک ارسال و ضربه سر سهیل فدارکار اختلاف را به حداقل رساندند ولی حملات پردامنه آنها در 15 دقیقه پایانی یکی پس از دیگری از دست رفت تا سه امتیاز حساس در دیداری 6 امتیازی از دست برود.


با نتیجه‌ای که کسب شد، شاهین شهرداری بوشهر از غفلت صدرنشین لیگ استفاده کرد و اختلافش را با گل گهر سیرجان به عدد 4 رساند تا در هفته‌های آتی با انگیزه زیادی به مسابقات وارد شود.


در سوی دیگر گل ریحان با این شکست خانگی و با توجه به پیروزی مس کرمان و آلومینیوم اراک حالا آلومینیوم را با 36 امتیاز در جدول کنار خود می بیند و مس کرمان که امروز بدون دست نشان بازی کرد و 5 بر صفر برنده شد را 35 امتیازی و در یک قدمی‌اش می بیند تا در بازی‌های آینده فرصت کمتری برای از دست دادن امتیازات حساس داشته باشد.

دسته یک شاهین شهرداری بوشهر گل ریحان البرز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک شاهین شهرداری بوشهر گل ریحان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود