Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@08:18:40 GMT

شهدا سند هویت یک ملت هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۸۴۹

شهدا سند هویت یک ملت هستند

به گزارش ایرنا، سید محمد پولادگر روز سه شنبه در چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور که در سالن نگین سپاهانشهر اصفهان برگزار شد، افزود: سند هویت آن چیزی است که موجب اتصال مردم یک ملت به یکدیگر و وابستگی ملت به آب و خاک خود است.
وی اظهارداشت: همه ما در اصل ما به شناخت شهیدان احتیاج داریم واگرنه شهدا در اوج نعمت های الهی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان، ادامه داد: تنها نبردی که دشمن در آن نتوانست ذره ای از خاک ما را جدا کند، دفاع هشت ساله ملت ایران بود.
رییس فدراسیون تکواندو کشور ادامه داد : شهدا را نباید در نام کوچه ها و خیابان ها خلاصه کنیم بلکه باید از آنها درس عملی بگیریم.
دبیر چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور در این مراسم تصریح کرد: تکواندوکاران ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم انقلابی ایران در راه اسلام خون داده اند که نماد آن تقدیم 500 شهید گلگون کفن است.
حسین کفعمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تاکنون شهدای بسیاری تقدیم راه اسلام کرده است و جامعه تکواندوکاران ایران اسلامی با تاسی به سیره علوی در این مصاف در کنار مردم بوده اند.
وی اضافه کرد: از بین بیش از 500 شهید تکواندوی کشور 64 شهید متعلق به اصفهان هستند و 19 شهید در راه دفاع از حرم در عراق و سوریه به شهادت رسیده اند.
دبیر چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور با اشاره به شهادت 27 نفر از پاسداران انقلاب اسلامی در فاجعه تروریستی زهدان، گفت: از این افراد شهید سید ابوالفضل موسوی از آران و بیدگل جزو جامعه تکواندوکاران ایران بود.
چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور و تجلیل از شهدای شاخص این رشته رزمی در اصفهان با حضور رییس فدراسیون عصر سه شنبه در سالن نگین سپاهانشهر این شهر برگزار شد.
7134 / 6020 //6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ایران پیروزی انقلاب اسلامی تکواندو سوریه ملت ایران 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس