Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-یک عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از اعلام جرم دادستان تهران علیه دو نماینده تهران خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی،درباره جلسه امروز هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: بررسی پرونده درگیری حمدالله کریمی، نماینده بیجار و مامور نیروی انتظامی در دستورکار امروز هیئت قرار داشت.

وی افزود: کریمی، معاون اجتماعی و همچنین معاون حقوقی و پارلمانی ناجا در جلسه امروز حضور و توضیحات خود را در این خصوص ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مامور نیروی انتظامی که با نماینده بیجار درگیر‌ی‌هایی را داشت به دلیل مشغله‌، در جلسه حضور نیافت به همین دلیل مختومه شدن این پرونده به جلسه بعدی هیئت موکول شد.

این عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه دادستان تهران، علیه غلامرضا حیدری و پروانه سلحشوری هم به دلیل نطق میان دستور آنها اعلام جرم کرده، گفت: در این جلسه مقرر شد که این ۲ نماینده در جلسه آینده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حضور یابند تا این مسئله بررسی شود.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ نفر شاکی صادر شد.

به گزارش مهر، مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر شکات پرونده به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ٣ سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضائی استان است، ابراز کرد: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده جهت مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال
  • بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد
  • کوثری، نماینده تهران: فکر می‌کنم صهیونیست ها اقدامات محدودی انجام دهند/ توصیه می‌کنیم از جنایت‌‌ دست بردارند، و الّا مرگشان زودرس خواهد شد/ اردن باید بداند حمایت از اسرائیل به ضررش خواهد بود
  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن