Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:39:52 GMT

لیگ یک/ فرصت سوزی سرخ‌های لیگ یک در دقیقه 88

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۸۹۹

لیگ یک/ فرصت سوزی سرخ‌های لیگ یک در دقیقه 88

شاگردان محمود فکری برد شیرینی را در دقایق پایانی از دست دادند تا فرصت کم کردن فاصله با گل گهر سیرجان را از دست بدهند و در رده سوم قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه" از هفته بیست و چهارم مسابقات دسته اول فوتبال ایران تیم سرخپوشان پاکدشت در خانه خود با دریافت گل در دقایق آخر برابر مس رفسنجان متوقف شد تا فرصت رسیدن به رده دوم جدول و کم کردن فاصله با گل گهر سیرجان را از دست بدهد و به رتبه سوم جدول سقوط کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان فکری که نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این مسابقه داشتند بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود و در دقیقه 3 توسط شاهین مجیدی، بازیکن سابق نساجی به گل اول دست پیدا کردند. در ادامه سرخپوشان باز هم فرصت این را داشتند که به گل‌های بیشتری رسیده و برتری خود را افزایش دهند اما هر بار به در بسته خوردند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع نیمه دوم بازی به صورت متعادل پیش می‌رفت و شاگردان میشو به دنبال جبران گل خورده به تعادل کشیدن بازی بودند تا اینکه در دقیقه 55 توسط سلمان بحرانی دروازه محسن‌زاده را باز و نتیجه را به تساوی رساندند.


میزبان که هیچ دوست نداشت فرصت رسیدن به گل گهر را از دست بدهد باز هم هجومی ظاهر شد و 12 دقیقه بعد از گل مس توسط محسن طرحانی به گل دوم دست یافت و در آستانه یک برد شیرین قرار گرفت. اما این پایان کار نبود و نارنجی پوشان میزبان توسط مهاجم کهنه کار خود یعنی اکبر صغیری در دقیقه 88 گل تساوی را به ثمر رساندند و با یک امتیاز شیرین از تهران به رفسنجان بازگشت.


سرخپوشان با این تساوی تلخ 37 امتیازی شد و رده دوم را از دست داد و به رتبه سوم رسید. مس رفسنجان هم با  21 امتیاز به رده دوازدهم جدول صعود کرد و کمی از انتهای جدول فاصله گرفت.

 

مس رفسنجان سرخپوشان پاکدشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مس رفسنجان سرخپوشان پاکدشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • سردار ستاره اصلی رم: فرصت بدهید گل می‌زنم!‏
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد