Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@13:12:03 GMT

۳۰ راس دام در جرگلان تلف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۹۳۵

۳۰ راس دام در جرگلان تلف شد

دهیار روستای بچه دره بخش جرگلان از فروریختن سقف دامداری و تلف شدن ۳۰ راس دام سبک به دنبال بارش های اخیر در این روستا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، آراز پدرام دهیار روستای بچه دره بخش جرگلان امروز به خبرنگار ما گفت: بر اثر بارش های اخیر خسارت های زیادی به دامداری و طویله های بخش جرگلان بخصوص روستای بچه دره وارد شد که در آخرین مورد که  در کلاته نورجان در نزدیکی روستای بچه دره بود ۳۰ راس بز از صد راس بز تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اتفاق اول شب افتاده است و صاحب دامداری دیر متوجه آن شده و همه ۳۰ راس بز را از دست داده است که امید وارم غرامتی بابت خسارت وارده به این دامدار از سوی مسئولان پرداخت شود .

پدرام افزود: امسال بارندگی های خوبی در شهرستان رازوجرگلان شاهد بودیم که برخی دامداری و طویله ها که اکثرا کاه گلی و چوبی هستند دوام نیاورده و فرو ریختند که در همین روستای بچه دره بجز این دامداری سه دامداری دیگر فرو ریخت که خوشبختانه خسارت تلف شدن دام را نداشت .

وی همچنین از فرو ریختن صخره ای به جاده جرگلان خبر داد و گفت: هفته گذشته به دلیل بارش ها و سرازیر شدن  آب یک صخره به جاده بین بچه دره و اشتوت سقوط کرد که جاده را بست که این مشکل هم اکنون برطرف شده است .

دهیار روستای بچه دره خاطرنشان کرد: صخره ی بزرگتر دیگری بین روستای بچه دره و اشتوت روبه روی کلاته محمد آباد در حال فرو ریختن به جاده است که اگر فرو ریزد ممکن است خسارت هایحتی جانی به مردم وارد شود. 

روستای بچه دره ۴۵۰ خانوار و نزدیک ۱۸۰۰ نفر جمعیت دارد که در دهستان حصارچه بخش جرگلان واقع شده است.

خبرنگار: رحیمی

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل روستای «بلبل آباد» در همدان

دریافت 3 MB کد خبر 6080128

دیگر خبرها

  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • آغاز طرح واکسیناسیون سراسری دام علیه بیماری تب مالت از اردیبهشت
  • فعالیت ۶۰ هزار نفر در ایلام در زمینه دامداری
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • تعداد دام سنگین کشور به ۵.۵ میلیون راس رسید
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • چهار قلو زایی یک گاو در نیشابور
  • سیل روستای «بلبل آباد» در همدان