Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@05:00:19 GMT

درخواست عروس داعشی آمریکایی برای بازگشت به کشورش

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۱۹۹۸

درخواست عروس داعشی آمریکایی برای بازگشت به کشورش

عروس 24 ساله داعشی از مقامات آمریکا خواست تا به کشور خود بازگردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ عروس داعشی از مقامات آمریکا خواست تا به کشور خود بازگردد.

  کمتر از 24 ساعت پس از درخواست شمیمه بیگوم، عروس داعشی انگلیسی، مبنی بر بازگشت از سوریه به انگلستان، یک زن آمریکایی که در همان اردوگاه پناهندگان سوری بود خواستار بازگشت به وطن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  هدی موتانا (Hoda Muthana) گفت که عمیقا از پیوستن به گروه تروریستی پشیمان است.   این زن 24 ساله، چهار سال پیش خانه اش در آلاباما را ترک کرد و اکنون با پسر 18 ماهه ی خود در اردوگاه پناهندگان الحول زندگی می کند.   این آمریکایی در توئیتر به طرفداران کمپین خشونت داعش علیه عراق و سوریه پیوست، اما ادعا کرده که توسط این گروه شستشوی مغزی داده شده بود.     موتانا گفت که وی و سایر افراد تازه وارد مذهب اسلام را درست متوجه نشده بودند.   وی اظهار داشت: "حالا که به گذشته می نگرم، می فهمم که بسیار سرکش بودم. اکنون نگران آینده پسرم هستم ... من یکبار شستشوی مغزی داده شدم و هنوز دوستانم شستشوی مغزی داده می شوند."   موتانا ادامه داد: "ما اساسا در جهالت بودیم. من فکر می کردم که کارهایی که انجام می دهم به خاطر خدا است."   وی به رسانه ها گفت که سه بار در سوریه ازدواج کرده و همسران اول و دوم او در جنگ کشته شدند.   وی گفت که 6 هفته گذشته به همراه پسرش از Susa در نزدیکی خط مقدم کنونی در بغوز گریختند.   او قبل از دستگیر شدن توسط نیروهای کرد و انتقال به اردوگاه الحول به مدت دو شب در بیابان بود.   موتانا از مقامات آمریکایی خواهش کرد تا اجازه برگشت به آلاباما را به وی بدهند.   وی گفت: "من به آنها می گویم که لطفا مرا ببخشید زیرا من بسیار نادان بودم. من خیلی جوان و جاهل بودم. وقتی تصمیم به ترک خانه گرفتم 19 سال داشتم. معتقدم که آمریکا فرصت دوباره ای به من می دهد. من می خواهم برگردم و هرگز به خاورمیانه نخواهم رفت."     معصومه میرحسینی   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از الشرق الاوسط؛ ابو علی ستاره فوتبال فلسطین که تابعیت دانمارکی دارد از فدراسیون جهانی فوتبال خواسته است که برای تیم ملی کشورش فلسطین به میدان برود.   ابو علی که با قراردادی برای ۴ فصل و نیم به مبلغ دو میلیون یورو به پر افتخار‌ترین تیم آفریقا یعنی الاهلی مصر پیوسته، قرار است در بازی‌های آینده فلسطین این تیم را همراهی کند. ابو علی از زمان پیوستن به تیم الاهلی برای این تیم ۳ گل به ثمر رسانده است و از بازیکنان تاثیر گذار الاهلی بوده است. النجار روزنامه نگار با انتشار ویدیویی در فاضی مجازی نوشته است: زندگی در اینجا متوقف نشده و نخواهد شد من از قلب غزه سرافراز با شما صحبت می‌کنم، وسام ابوعلی فلسطینی پیراهن بهترین باشگاه قرن را بر تن کرده است و ما امیدواریم بهترین نماینده برای ما باشد.

دیگر خبرها

  • ستاره فوتبال فلسطین به تیم ملی کشورش می‌پیوندد
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • شستشوی بیش از ۱۱۰ باب مخزن ذخیره آب شرب شهرستان چگنی
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • بازداشت ۱۴۷ مظنون داعشی در ترکیه
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد
  • عزم فلسطینیان برای احیای اردوگاه یرموک
  • سفر به ایران قدیم؛ شاه به این عروس روستایی ۴۶سکه هدیه داد (+عکس)