Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:21:11 GMT

تاکید پوتین و ملک سلمان بر تقویت روابط دوجانبه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۱۵۰

تاکید پوتین و ملک سلمان بر تقویت روابط دوجانبه

رسانه‌های روسی از گفت‌وگوی تلفنی رئیس جمهوری روسیه و پادشاه عربستان خبر دادند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روسیا الیوم در خبری فوری از گفت‌وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پوتین و سلمان بن عبدالعزیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر تقویت روابط روسیه و عربستان تاکید کردند.

 

 

R36355/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود

گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات به منظور تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی با شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات افغانستان در محل دفتر استاندار به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد؛ نظری در این تماس تلفنی پیگیر تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی در مرز ایران و افغانستان شد.

استاندار خراسان رضوی در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن اعلام آمادگی برای سفر والی هرات در آینده نزدیک به استان، اظهار کرد: موافق هستیم تا یک کمیته مشترک به ریاست معاونین اقتصادی استانداری خراسان رضوی و هرات تشکیل و حتی در صورت لزوم جلسات آن در مرز دو کشور برگزار شود.

والی هرات در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین ابراز امیدواری کرد: ضرورت دارد برای هر دو استان در جهت فراهم کردن تسهیلات هرچه بهتر، کوشش و تلاش بیشتری کنیم. 

گفتنی است، بحث و تبادل نظر برای تسهیل رفت‌وآمد کامیون‌های ایرانی و افغانستانی از مرز دو استان بخشی دیگر از محورهای این گفت‌وگوی تلفنی بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه با وزیر امنیت کره شمالی
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو
  • موضع گیری جدید پوتین درباره جنگ با ناتو | تصمیم روسیه برای حمله به اروپا پس از اوکراین ؛ بی معنی و مرخرف است
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • تاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگ