Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ساوه گفت: ساوه از حاشیه‌نشینی رنج می‌برد و این امر زیبنده یک شهر کهن و تاریخی نیست، باید با توجه بیشتر به طرح بازآفرینی شهری و جذب اعتبارات ملی بتوانیم حاشیه‌نشینی را در ساوه حذف کنیم زیرا حاشیه‌نشینی آسیب‌های بسیاری را به دنبال دارد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوه، علی میرزایی ظهر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی ساوه با اشاره به اهمیت رشد و توسعه شهرستان ساوه اظهار داشت: این شهر صنعتی به سبب رشد جمعیت ناشی از مهاجرپذیری محکوم به توسعه و رشد شهری است، توسعه شهر ساوه با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف براساس نیازسنجی امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به  اقدامات خوب انجام‌شده مجموعه فرمانداری و نیز با اعتماد به درایت شهردار و شورای اسلامی شهر ساوه ضمن احترام به مصوبات آنها سعی می‌کنیم تا تمامی مصوبات مورد تأیید کمیته انطباق قرار گیرد مگر آن که مشکل قانونی داشته باشد.

فرماندار ساوه  تصریح کرد: پروژه‌های بزرگی مثل کمربندی شمال توسط شهرداری درحال اجرا است، چشم‌انداز توسعه این شهر با همدلی و حمایت مسئولان و مشارکت مردم روشن است، باید با اعمال سیاست‌های تشویقی و فرهنگ‌سازی مشارکت مردم را برای اداره شهر بیشتر کنیم، بنابراین تحقق این امر نیازمند فرهنگ‌سازی است.

فاز نخست پروژه سرمایه‌گذاری هندی‌ها در ساوه به بهره‌برداری رسیدمجوز تعریض محور قدیم ساوه ـ سلفچگان از سوی وزارت راه صادر شدبزرگ‌ترین شهرک سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان ساوه احداث شد

میرزایی بیان کرد: یکی از ضروریات استفاده از ظرفیت خیران در زمینه اجرای پروژه‌های شهری و طرح‌های توسعه شهری است، همچنین به خیران، نیکوکاران، سرمایه‌گذاران و بزرگان شهر بیش از پیش بها داده شود تا این افراد بتوانند علاوه بر سهیم‌شدن در توسعه شهر در بحث جذب سرمایه‌گذار نیز برای شهر موثر واقع شوند.

وی عنوان کرد:  از عناصر شناسایی ساوه کشاورزی و صنعت است، اما ما با وجود ابنیه تاریخی ارزشمند در این شهر می‌توانیم صنعت گردشگری را هم در این منطقه فعال کنیم، این شهرستان از حاشیه‌نشینی رنج می‌برد و این امر زیبنده یک شهر کهن و تاریخی همچون ساوه نیست برهمین اساس باید با توجه بیشتر به طرح بازآفرینی شهری و جذب اعتبارات ملی بتوانیم حاشیه‌نشینی را در ساوه حذف کنیم زیرا حاشیه‌نشینی معضلات و آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد.

فرماندار ساوه اضافه کرد: استفاده بیشتر از  ظرفیت مدیران استانی از موارد بسیار مورد توجه است همچنین باید به مواردی مثل  آماده‌سازی شهر برای ایام نوروز، تعامل بیشتر فرمانداری و شورای اسلامی شهر، صحبت کردن شفاف و صادقانه با مردم، توجه به باغات حاشیه شهر و جلوگیری از تفکیک غیرمجاز آنها، احداث شهرک صنوف مزاحم و دیگر موارد مشابه بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/ن

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • سعدآباد پر حاشیه
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد