Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@10:29:44 GMT

کشف ۳ تن مواد افیونی در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۲۲۱

کشف ۳ تن مواد افیونی در غرب استان تهران

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳ تن مواد افیونی و دستگیری ۴ سوداگر مرگ، طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار محسن خانچرلی اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از طریق گزارش‌های منابع اطلاعاتی با خبر شدند سوداگران مرگ قصد دارند با جاسازی مواد افیونی در داخل بونکر یک دستگاه تریلر، آن را به غرب استان تهران انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران با کنترل و پایش محور‌های مواصلاتی، خودرو مورد نظر را در محور "رباط کریم – شهریار" شناسایی و متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۳۱ کیلو گرم تریاک که در داخل تانکر جاسازی شده بود، کشف و ۲ تن در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیاتی دیگر به باغی در شهرستان شهریار که سوداگران مرگ در آنجا مخفی شده بودند اعزام و به بازرسی از آن پرداختند.

سردار خانچرلی با اشاره به دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این عملیات بیان داشت: در بازرسی از باغ مورد نظر، ۲۳۶ بسته تریاک به وزن ۲ تن کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف ۴ دستگاه وسائط نقلیه سبک و سنگین از متهمان خاطرنشان کرد: در این عملیات‌های پلیس ۴ قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند و به همراه موادمکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده انتظامی غرب استان تهران کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران