Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@12:28:16 GMT

قدیمی‌ترین کیف پول جهان متعلق به ۴۵۰۰ سال پیش+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۲۲۴

قدیمی‌ترین کیف پول جهان متعلق به ۴۵۰۰ سال پیش+عکس

قدیمی‌ترین کیف پول جهان متعلق به ۴۵۰۰ سال پیش+عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوزهای قدیمی تا یک ماه یگر بی اعتبار می‌شوند

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد اعلام کرد: تا یک ماه دیگر هر فعال اقتصادی که مجوز الکترونیکی دارای شناسه یکتا نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی، بدون مجوز محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید امیر سیاح گفت: انتظار داریم که تا پایان مهلت قانونی که پایان اردیبهشت ماه است، حدود دو میلیون مجوز کاغذی دیگر تبدیل به شناسه یکتا شوند.

سیاح اظهار کرد: حدود بهمن ماه سال گذشته که به همت صدا و سیما این کار را شروع کردیم، تا امروز حدود ۳۲۰ هزار مجوز کاغذی شناسه یکتا صادر شده و انتظار می‌رود که تا پایان مهلت قانونی که پایان اردیبهشت ماه سال جاری است، حدود دو میلیون مجوز کاغذی دیگر تبدیل به شناسه یکتا شود.

وی در پاسخ به این سوال که کدام استان‌ها، صنوف و وزارتخانه‌ها بهترین عملکرد را داشتند و کدام ضعیف‌ترین عملکرد را از خود نشان داده‌اند، گفت: در بین استان‌ها، استان لرستان، همین‌طور استان‌های گیلان، خراسان جنوبی و همدان بیشتر از همه مجوزهای کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کردند و در دستگاه‌ها هم آخرین آماری که داریم به جز مجوزهای صنفی، وزارت ارتباطات و ورزش بیشتر از همه مجوزهای کاغذی آنها تبدیل به شناسه یکتا کردند.

رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد ادامه داد: متاسفانه در این رابطه، استان‌های بوشهر، ایلام و گلستان ضعیف‌ترین عملکرد را نشان داده‌اند.

سیاح که در یک برنامه تلویزیونی سخن می گفت، با اشاره به نحوه تبدیل مجوزهای قدیمی به شناسه یکتا گفت: هر کسی که پروانه کسب یا مجوز کاغذی دارد، کافی است که از طریق گوشی خود به آدرس mojavez.ir  مراجعه کرده و با انتخاب گزینه تبدیل مجوز قبلی به شناسه یکتا، با ارائه کد پستی محل کار و کد مندرج بر روی پروانه کسب، به صورت رایگان و آسان شناسه یکتا دریافت کند.

وی ادامه داد: برای بعضی دستگاه‌ها که از نظر فناوری اطلاعات قدیمی‌تر هستند و یا مجوزهای انها قدیمی بوده و دارای کد نیست، ارسال عکس و تصویر مجوز نیز الزامی است. با این حال افرادی که پروانه کسب و یا مجوزهای آنها دارای کد است، تنها با ارائه کد ملی، شماره سریال پشت کد ملی و کد مندرج بر روی مجوز کاغذی، میتوانند، شناسه یکتا را ظرف چند دقیقه دریافت و اسم و مجوز خود را در بانک اطلاعات کسب و کارهای کشور مشاهده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی گسترده ساختمان تاریخی ۴۰۰ ساله/ عکس
  • عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است
  • عودت ۱۰ هزار دلار به مسافران در پی آرای صادره ناشی از شکایات
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • یک داور قدیمی دیگر با کت و شلوار مدیریتی!
  • کشتی صهیونیستی چگونه توسط ایران توقیف شد و مالکیت آن متعلق به کیست؟ + فیلم
  • مجوز‌های قدیمی تا یک ماه دیگر بی اعتبار می‌شوند
  • حمله ارتش اشغالگر به مدرسه متعلق به سازمان ملل 
  • مجوزهای قدیمی تا یک ماه یگر بی اعتبار می‌شوند
  • کوچکترین و بزرگترین خانه‌ها متعلق به مردم کدام استان‌ها است؟