Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - جلسه ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر سلماس ویژه نوروز 1398 امروز /سه شنبه/ با حضور جمعی از روسای ادارات شهرستان، بخشداران، شهرداران و روسای کمیته های 10 گانه این ستاد برگزار شد.

به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتیو اجتماعی فرمانداری سلماس هدف از تشکیل این ستاد را بسط و توسعه گردشگری در سلماس و ایجاد و هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران و همچنین مدیریت یکپارچه بر سیاست گذاری، برنامه ریزی، ساماندهی و نظارت بر فعالیت های سفر طی نوروز ٩٨ بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس محمدزاده اظهار داشت: از تمام توان دستگاه های مستقر در شهرستان سلماس استفاده می شود تا به بهترین نحو ممکن این منطقه به گردشگران و مسافران شناخته و فرصت ها و مزیت های شهرستان معرفی شود.
وی تشکیل جلسات ستاد و کمیته های 10 گانه را هر 15 روز یک بار ضروری دانست و گفت: در ایام نوروز، کیوسک های امداد و نجات هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، انتظامی، خدماتی و اطلاع رسانی در محورهای مواصلاتی ورودی و خروجی شهرستان و شهرهای تابعه مستقر می شود.
محمدزاده افزود: برای هماهنگی بیشتر در خدمات رسانی بیستم تا بیست و پنجم اسفند سال جاری نسبت به برگزاری رزمایش ترافیکی و خدمات سفر با حضور تمام دستگاه های عضو ستاد، اقدام خواهد شد.
7156/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز 98 خدمات سفر سلماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بررسی به عمل آمده در زمینه فعالیت‌های ایمنی در کشور‌های موفق جهان این موضوع را روشن می‌سازد که می‌توان با بکارگیری روش‌های علمی و اهمیت دادن به موضوع ایمنی و حمل و نقل جاده‌ای بخش قابل توجهی از ضایعات را کاهش داد.

او افزود: در ایام نوروز امسال با بکارگیری از تجربه و تخصص نیرو‌های راهداری و کلیه امکانات خود اقدامات گسترده‌ای را در سطح محور‌های مواصلاتی استان در جهت کاهش ناشی از تلفات و تصادفات انجام داده که می‌توان به ترمیم و روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی استان _ خط کشی و لکه گیری محور‌ها _ نصب علائم و تجهیزات ایمنی در سطح محور‌ها _نصب دوربین‌های نظارت تصویری _ استقرار ۳۳ اکیپ راهداری و ۳۵۰ نفر راهدار با بکارگیری ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری در سطح محور‌های استان به منظور ارائه خدمت به مسافرین و هموطنان عزیز، نگهداری روشنایی محور‌های استان در سطح محور‌ها اشاره نمود.

جهانیان با اشاره به افزایش سفر گردشگران و مسافران نوروزی به استان و تمهیدات لازم برای ایجاد سفری خوش و ایمن برای آنان، گفت: اقداماتی نظیر پویش تاثیر گذار چشم به راهیم، استقرار ۶۴ گشت ویژه راهداری، آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راهها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان نمود که موجب دستیابی به نتیجه یاد شده گردیده است.

او اظهار امیدواری کرد با بررسی دقیق عوامل وقوع سوانح رانندگی و ریشه یابی آنها و ارائه راهکار‌های مؤثر، تشریک مساعی کلیه دستگاه‌های اجرایی و همچنین رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده ای، ضمن استمرار روند کنونی کاهش تصادفات، در مجموع سال جاری نیز شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی در استان مازندران باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • خراسان رضوی رتبه نخست سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • توزیع چهار هزار و ۴۲۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • انتخاب اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید البرز