Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@12:55:49 GMT

اشتری: با اقتدار با مخلان امنیت کشور برخورد می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۳۱۸

اشتری: با اقتدار با مخلان امنیت کشور برخورد می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم:  سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهدای خیابان پاسداران در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ما باید همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم، چرا که نتیجه مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان، امنیت، آسایش و آرامشی است که امروز مردم عزیز در میهن اسلامی‌مان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: دشمن بداند با شهید کردن تعدادی از عزیزان در نیرو‌های مسلح نمی‌تواند به اهداف خود برسد و به طور حتم با اقتدار، با افرادی که قصد خدشه وارد کردن به امنیت کشور را دارند یا می‌خواهند ناامنی ایجاد کنند برخورد می‌کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: اشتری ناجا امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های آسیای میانه آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک است که ملی پوشان تنیس روی میز ایران با حضور در آن می توانند صاحب سهمیه المپیک در بخش انفرادی شوند.

این رقابت ها ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت به میزبانی ازبکستان برگزار می شود و نفرات نخست در هر بخش مردان و بانوان صاحب سهمیه می شوند.

تیم ملی تنیس روی میز بانوان با ترکیب ندا شهسواری و مهشید اشتری در این رقابت ها شرکت خواهد داشت.

اردوی آماده سازی این بازیکنان از روز سه شنبه به صورت رسمی در تهران و زیر نظر حمیده ایرانمنش سرمربی تیم ملی آغاز می شود و به صورت مستمر تا زمان اعزام به تاشکند ادامه خواهد داشت.

شهسواری و اشتری در حالی وارد اردوی تیم ملی می شوند که طی یک ماه اخیر در رویدادهای باشگاهی و مسابقات معتبر تقویم فدراسیون جهانی شرکت داشتند ضمن اینکه با نظارت سرمربی تیم ملی پیگیر تمرینات خود هم بودند.

کد خبر 6085534

دیگر خبرها

  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • اسلامی: امنیت مرکز‌های هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • امنیت مرکزهای هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • رئیسی: پیشرفت‌های نیروهای مسلح تحت مدیریت عالی رهبر انقلاب موجب ایجاد امنیت، اقتدار و امید برای مردم و کشور شده است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت و اقتدار