Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از رویترز، کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه سال جاری میلادی (۲ اسفند ماه) با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار می کند.

بر اساس بیانیه کاخ ریاست جمهوری روسیه، این دیدار در مسکو به انجام خواهد رسید.

در بیانیه کاخ ریاست جمهوری روسیه در این خصوص آمده است: طرفین قرار است در جریان این دیدار درباره اوضاع و تحولات خاورمیانه به ویژه اوضاع سوریه با یکدیگر رایزنی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین

دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه در گفتگو با خبرنگاران گفت که ارسال کمک‌های نظامی چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین تغییری در وضعیت میدان جنگ ایجاد نمی‌کند. 

پسکوف گفت: اگر به خاطر داشته باشید، یک سال پیش، همه می‌گفتند که منتظر شکست روسیه در میدان جنگ هستند. هر میلیارد دلاری که ایالات متحده به اوکراین می‌فرستاد... همه روز‌ها را تا فروپاشی روسیه می‌شمردند. ما از این اظهارات خسته نشده ایم چرا که محموله‌های سلاح پویایی ما در مرز‌ها را تغییر نمی‌دهد. 

پیش از این، سنای آمریکا با پیش نویس قانونی برای ارسال کمک ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین موافقت کرد. تقریباً یک سوم این مبلغ صرف پر کردن زرادخانه‌های ایالات متحده می‌شود.

جنگ اوکراین گرچه در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ با پیروزی‌هایی برای کی یف همراه بود، اما از سال ۲۰۲۳ ارتش روسیه دست بالا را در جبهه‌های نبرد دست گرفت و روز به روز بیشتر در حال تسلط نظامی بر اوکراین است. با این وجود، مقامات غربی در تلاش هستند با تامین تسلیحات لازم، مانع از شکست مطلق کی یف شوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد