Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@20:12:07 GMT

مناطق حاشیه ای ساوه ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۴۴۰

مناطق حاشیه ای ساوه ساماندهی شود

به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه افزود:حاشیه ‌نشینی زیبنده شهر کهن تاریخی و صنعتی ساوه نیست.
وی با قدردانی از خدمات شهرداری و مساعدت شورای شهر در روند مدیریت و توسعه شهری ساوه، یادآور شد: طرح های مدبرانه عمرانی و خدماتی حوزه مدیریت شهری که با هدف توسعه و تمهید زیرساخت های رفاهی و اجتماعی باشد مورد حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ساوه گفت: اراده و علاقه مدیریت شهری مبتنی بر انجام طرح های زیرساختی است و تداوم این راهبرد توسعه محور برای شهر ساوه چشم انداز مناسبی را ترسیم می کند که این مسئله باید با ایجاد بستر همدلی محقق شود.
میرزایی گفت: مجموعه فرمانداری نیز با اعتماد به درایت شهردار و شورای اسلامی شهر ساوه با این مجموعه ها همکاری و همراهی خواهد داشت و تلاش می شود که همه مصوبات مورد تایید کمیته انطباق قرار گیرد مگر آنکه مشکل قانونی داشته باشند.
وی گفت: طرح های بزرگی مانند کمربندی شمال شهر توسط شهرداری در حال اجراست که تکمیل آن به همکاری و مساعدت فرمانداری و شورای اسلامی شهر دارد و در مورد سایر برنامه‌ و طرح های در دستور کار شهرداری نیز چنین رویه ای لازم است.
فرماندار ساوه در ادامه بر لزوم حضور و مشارکت بیشتر مردم در طرح های شهری تاکید کرد و افزود: باید با اعمال سیاست های تشویقی و فرهنگ‌سازی، مشارکت مردم را برای اداره شهر افزایش داد.
میرزایی اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت خیران و سرمایه گذاران نیز برای اجرای طرح های شهری و توسعه ای ضروری است.
فرماندار ساوه همچنین وجود بناها و آثار تاریخی در درون شهر ساوه را فرصتی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: این مهم نیاز به اهتمام جدی و معرفی ظرفیت های این حوزه به سرمایه گذاران دارد.
میرزایی در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مدیران استانی در اجرای طرح و پیشبرد برنامه های در دستور کار به خصوص در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد.
آماده سازی فضای و منظر شهر برای ایام نوروز، تعامل بیشتر فرمانداری و شورای اسلامی شهر، توجه به صیانت از باغ های حاشیه شهر و جلوگیری از تفکیک غیر مجاز آن ها و ایجاد شهرک صنوف مزاحم از مواردی بود که فرماندار ساوه بر لزوم رعایت و اجرای آن ها تاکید کرد.
ساوه با جمعیتی افزون بر 220 هزار نفر به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است.
در چند سال اخیر حدود 20 منطقه حاشیه ای و سکونتگاه غیر رسمی در ساوه ایجاد شده است.
6539/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان مرکزی استفاده از ظرفیت حاشیه نشینی شورای اسلامی شهر صنعت 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست چالدران گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و با همت شهرداری و شورای شهر آواجیق زباله‌ها و کیسه‌های پلاستیکی رها شده در حاشیه سایت زباله این شهر جمع آوری شد.

حجت آذریار یکی از اهداف این برنامه، که با ساماندهی کلی سایت زباله شهری و با نظارت اداره حفاظت محیط زیست چالدران برگزار شد را ترویج حفاظت از محیط زیست و نه به کیسه‌های پلاستیکی عنوان نمود.

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج