Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان- ایرنا- دبیر چهارمین یادواره شهدای تکواندوی کشور گفت: تکواندوکاران ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم قرار داشته و در راه اسلام خون داده اند که نماد آن تقدیم 500 شهید گلگون کفن است.

به گزارش ایرنا، حسین کفعمی روز سه شنبه در چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور که در سالن نگین سپاهانشهر اصفهان برگزار شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تاکنون شهدای بسیاری تقدیم راه اسلام کرده است و جامعه تکواندوکاران ایران اسلامی با تاسی به سیره علوی در این مصاف در کنار مردم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: از بین بیش از 500 شهید تکواندوی کشور 64 شهید متعلق به اصفهان هستند و 19 شهید در راه دفاع از حرم در عراق و سوریه به شهادت رسیده اند.
دبیر چهارمین یادواره شهدای تکواندو کشور با اشاره به شهادت 27 نفر از پاسداران انقلاب اسلامی در فاجعه تروریستی زاهدان، گفت: از این افراد شهید سید ابوالفضل موسوی از آران و بیدگل جزو جامعه تکواندوکاران ایران بود.
سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو نیز در این مراسم اظهار داشت: مراسم تجلیل فرصتی مناسب برای آشنایی با شهدا است، زیرا شهیدان سند هویتی یک ملت هستند.
وی با بیان این که سند هویت موجب اتصال مردم یک ملت به یکدیگر و وابستگی آنها به آب و خاک خود می شود، اظهار داشت: همه ما در اصل به شناخت شهیدان احتیاج داریم.
پولادگر با اشاره به شجاعت و از خود گذشتگی شهیدان، ادامه داد: تنها نبردی که دشمن در آن نتوانست ذره ای از خاک ما را جدا کند، دفاع هشت ساله ملت ایران بود.
رییس فدراسیون تکواندو کشور همچنین تاکید کرد: شهدا را نباید در نام کوچه ها و خیابان ها خلاصه کنیم بلکه باید از آنها درس عملی بگیریم.
چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور و تجلیل از شهدای شاخص این رشته رزمی در اصفهان با حضور رییس فدراسیون عصر سه شنبه در سالن نگین سپاهانشهر این شهر برگزار شد.
7134 / 6020 //6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش يادواره تكواندو شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد

معاون امور استان‌ها کنگره شهدای غریب در اسارت از تدوین شیوه‌نامه این کنگره خبر داد و گفت: ۱۰۸۰ شهید غریب در کشور شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی هوشیار امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد کنگره شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب آمادگی داشته و این مراسم تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آن‌ها در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی و ثبت شده‌اند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره‌ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است.

هوشیار از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست.

وی گفت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان‌ها می‌تواند این بندها کاهش یا افزایش پیدا کند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور افزود: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746961

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس
  • طوفان الاقصی ابهت رژیم صهیونسیتی را فرو ریخت
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • یادواره شهدای کنسولگری ایران و شهید حجازی در لنده
  • برگزاری کنگره شهدای جهادگر به میزبانی دهدشت
  • یکم اردیبهشت روز شهدای ورزشکار