Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن یاوران وقف اشتغال در راستای بهره گیری از استعدادها، آموزش مشاغل خانگی و افزایش اشتغال در چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام حسن امیری امروز(30 بهمن) در مراسم افتتاح نخستین انجمن یاوران وقف اشتغال استان که در کانون فرهنگی و تربیتی امام صادق(ع) شهرکرد برگزار شد، گفت: انجمن یاوران وقف اشتغال در راستای کاهش بیکاری که از مشکلات شاخص استان است شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اولین ماموریت انجمن یاوران وقف اشتغال استان آموزش زنان سرپرست خانوار و نیازمند است، افزود: بانوانی که در زمینه های مختلف مشاغل خانگی مهارت دارند می توانند کلاس های آموزشی در این انجمن برگزار کنند.

 

وی راه اندازی انجمن یاوران وقف در استان را در راستای توجه واقفین و مردم به مشکلات رایج جامعه دانست و اظهار کرد: این انجمن ها به وقف هدفمند و متناسب با نیازهای جامعه کمک می کند.

 

حجت الاسلام امیری از راه اندازی انجمن یاوران وقف قرآنی و علم و فناوری در آینده ای نزدیک در استان خبر داد و تصریح کرد: این انجمن ها علاوه بر شهرکرد در سایر شهرستان ها نیز افتتاح می شوند تا همه مردم استان از منافع این موقوفات بهره مند شوند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گسترش وقف مشارکتی را از دیگر برنامه های گسترش فرهنگ وقف در جامعه خواند و خاطرنشان کرد: در این نوع وقف مردم می توانند به صورت جمعی و حتی با پرداخت مبلغ کمی در یک وقف بزرگ مشارکت کنند.

 

حجت الاسلام امیری تصریح کرد: محصولات تولید شده توسط زنان استان در انجمن یاوران وقف اشتغال در امامزادگان شاخص استان عرضه و به فروش می رسند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل اصفهان استان بوشهر خبرگزاری شبستان سرلشگر باقری حضرت عباس حضرت ام البنین سلام الله علیها زاهدان انجمن یاوران وقف خوداشتغالی اشتغال و کارآفرینی چهارمحال و بختیاری ایجاد اشتغال اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری