Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@18:05:36 GMT

اعضای تیم ارتباطی ترامپ برای کارزار 2020 معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۷۴۷

اعضای تیم ارتباطی ترامپ برای کارزار 2020 معرفی شدند

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه اسامی تیم ارتباطی اش برای کارزار انتخاباتی 2020 این کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس از واشنگتن، کارزار انتخاباتی ترامپ اعلام کرد که وی، «تیم مورتاگ» را به عنوان مدیر ارتباطات، «کایلی مک نانی» را به عنوان منشی مطبوعاتی و «مارک لوتر» معاون سابق «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری را به عنوان مدیر ارتباطات راهبردی، استخدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ و دستیارانش با این سطح انتظار که انتخابات ریاست جمهوری 2020، رقابتی سخت خواهد بود، بر تشکیل یک تیم سنتی تر تاکید داشته اند.
کارزار انتخاباتی ترامپ همچنین در نظر دارد «کول بلاکر» کارمند سابق کاخ سفید را به عنوان مدیر بخش مالی و «مگان پاورز» از اعضای کهنه کار ستاد انتخاباتی وی در سال 2016 را به عنوان مدیر عملیات اجرایی تیم ارتباطی ترامپ معرفی کند.
این در حالی است که حزب رقیب ترامپ، بیکار ننشسته است و اسامی نامزدهای خود برای رقابت در دور مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری 2020 را اعلام می کند.
یکی از این افراد، «برنی سندرز» سناتور مستقل آمریکایی است که برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرده است.
سندرز که 77 سال سن دارد، در رقابت های مقدماتی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا نامزدی از حزب دمکرات را به «هیلاری کلینتون» رقیب هم حزبی آن زمان خود واگذار کرد.
وی که هم اکنون نماینده ایالت ورمونت در مجلس سنای آمریکا، رئیس کمیته امور بازنشستگان و همچنین از جمله اعضای ارشد کمیته بودجه این مجلس است، در انتخابات بعدی نزدیک به 79 سال خواهد داشت.
به همین جهت، بسیاری با دیده تردید به توانایی او برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آتی می‌نگرند.
اروپام**9109**شبس**1488

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي انتخابات 2020 ترامپ تيم ارتباطي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد