Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اهر در واکنش به انتقادات اخیر برخی از اعضای شورا به عملکرد شهردار اهر گفت: با توجه به اینکه وضعیت مالی شهرداری مطلوب و خوب نیست و اخذ گزارشات مسمتر توسط شورا از شهردار که مدام حاکی از ورشکستگی مالی این دستگاه است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، میرجلال‌الدین موسوی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در واکنش به انتقادات اخیر برخی از اعضای شورا به عملکرد شهردار اهر با بیان اینکه تا بحال هیچ بسته‌ی حمایتی و پیشنهادی از سوی اعضای شورا توسط شهردار بی‌پاسخ نمانده است، اظهار داشت: در عجبم از کسانی که بدون ارائه هیچ پیشنهاد و راهکار حمایتی نسبت به بهبود وضعیت نامطلوب مالی و اقتصادی شهرداری، زبان به انتقاد تند و تیز می‌گشایند و با فرافکنی‌های متعدد سعی در ایجاد اختلال بیشتر موقعیت فعلی شورا و شهرداری را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌طور مثال در گیر و دار اجرای پشت سر هم احکام قضایی که توسط شاکیان خصوصی بر علیه شهرداری انجام می‌گیرد، کدام شورا به درب شاکی خصوصی مراجعه کرده تا اجرای حکم را به تاخیر بیاندازد؟ کار شورا در وضعیت فعلی شهرداری مگر جز این‌هاست؟

رئیس شورای اسلامی شهر اهر افزود: عده‌ای با مغز و فکر اجاره‌ای به سر مسئولیت آمده‌اند و با گرفتن رای مردم اتاق فکرشان جای دیگر و حضور فیزیکی‌شان در نهاد شوراست؛ البته گاهاً حضور فیزیکی هم تفننی و چند جلسه یک در میان می‌شود.

لایحه بودجه سال 98 شهرداری اهر تقدیم شورا شد‌‌بودجه پیشنهادی شهرداری اهر ‌ریالی افزایش نداشته است‌شهرداری اهر 25 میلیارد تومان ‌‌بدهی دارد+فیلم15 درصد از بودجه شهرداری اهر در سال‌جاری تحقق‌ یافتنزدیک به 15 میلیارد تومان از بدهی‌های شهرداری اهر پرداخت شد

موسوی با تاکید بر اینکه که شورای شهر به‌عنوان پشتیبان فکری شهرداری است و تئوریسن سیستم اجرایی شهری به شمار می‌رود، ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت مالی شهرداری مطلوب و خوب نیست و اخذ گزارشات مسمتر توسط شورا از شهردار که مدام حاکی از ورشکستگی مالی این دستگاه است.

وی اضافه کرد: باید پرسید نقادانی که خود پشت میز خدمت به مردم نشسته و منتقد ظاهر شده‌اند، کدام راهکار برون‌رفت از وضعیت و برنامه‌ی پیشرفت مالی را ارائه داده‌اند که به آن ها عمل نشده؟ آن‌هایی که می‌گویند پول مهم نیست سر ماه، وقتی حق‌الجلسه به تاخیر افتاد؛ زمین و زمان را به هم ندوزند. اگر راست می‌گویند و نگران حال شهر و شهرداری‌اند، اولین اقدام‌شان این باشد که اعلام کنند به‌عنوان شورا، مابقی مدت مسئولیت را افتخاری کار خواهند کرد و صورت‌جلسه برای عدم دریافت حق‌الجلسه امضا کنند. بنده اعلام می‌دارم اولین موافق عدم دریافت حق‌الجلسه هستم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با ذکر اینکه برخی می‌گویند بدون پول هم می‌توان کارهایی کرد وقتی که تک‌تک مردم می‌دانند بدون پول حتی نان نسیه هم نمی‌دهند! ابراز داشت: مطئنم که خبر دارند از فرط بدهی به یدک‌فروشان خودرو، این قشر وسایل نسیه به ماشین‌آلات و خودروهای شهرداری نمی‌دهند. اما باز در عجبم که چرا با اینکه می‌دانند، وانمود می‌کنند که "نمی‌دانیم".

موسوی با اشاره به اینکه معتقدم باید کم حرف زد و باید اقدام عملی داشت، خاطر نشان کرد: تا بحال جهت آرامش جو شهر و خاطر آسوده‌ی مردم تمایلی به افشای خیلی از حواشی را نداشتم اما دوستانی این را نپسندیدند. باید پرسید شهردار از لحظه‌ای که آمده آیا از باتلاق مالی خلاصی یافته که وعده‌ای هم بدهد؟ کدام وعده را داده که عمل نکرده؟!

وی با تاکید بر اینکه میدان دواب به‌عنوان یکی از منابع پایدار درآمد شهرداری اهر به شمار می‌رود، گفت: باید منتقدان عملکرد شهرداری اهر بگویند برای از دست نرفتن این درآمد پایدار چه کرده‌اند؟ منتقدان بهتر است بگویند در نگهداری داشته‌ها چه کرده‌اند؛ ابتکار و خلاقیت پیش‌کش خودشان! اینکه میزان تحقق بودجه‌ی سال‌جاری شهرداری به پنجاه درصد هم نمی‌رسد، مسلم و شفاف است اما راهکار برای تحقق ببشتر بودجه چیست؟ چه راهکاری برای بالا رفتن میزان تحقق بودجه از ابتدای 97 تا بحال کرده‌اند؟

رئیس شورای اسلامی شهر اهر یادآور شد: منتقدان گفته‌اند بودجه‌ای تصویب می‌کنیم که شکستش از همین اکنون مشخص است، باز بفرمایند در تنظیم بودجه کدام پیشنهاد و برنامه‌ی آن‌ها ارائه شده و در بودجه گنجانده نشده؟ نمی‌توان خشک و خالی انتقاد کرد، این را شوراهای منتقد بدانند که ما در مقام انتقاد نیستیم و باید عمل کنیم.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قرار می‌گیرد که پاکو خمز در تصمیم عجیب استعفای ناگهانی داد تا این تیم وارد بحران تازه ای شود.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان تبریز ضمن توافق دوطرفه با مدیران باشگاه تراکتور تبریز تصمیم به ترک فوتبال ایران گرفت تا محمد نصرتی هدایت این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم و همچنین جام حذفی بر عهده بگیرد.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصمیم خمز در خصوص جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی گفت: من فکر می‌کنم چیزی جز رفتار غیرحرفه‌ای از او سر نزده است. آقای خمز نتیجه‌های نامطلوبی در هفته‌های گذشته با تراکتور گرفت اما باز هم باشگاه و حتی هواداران از او حمایت کردند. گاهی اوقات قدرنشناسی آنها باعث می‌شود تا شما به حرفه‌ای نبودن آنها یقین پیدا کنید.

مربی فوتبال کشور درباره تأثیر این جدایی روی عملکرد تراکتور افزود: حیف است هواداران تراکتور تلخ‌ترین موضوعات را تجربه کنند. باید خدمت خانواده هوادار فقید این تیم که در جریان باخت مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز سکته مغزی کرد تسلیت بگویم. واقعا حق هیچ هواداری نیست چنین اتفاقی برایش رخ بدهد.

اسدی تاکید کرد: امیدوار هستم رفتار نامناسب خمز باعث تصمیم عجولانه باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید نشود. باید در ارامش و تعیین استراتژی جدید برای یک مربی دیگر تصمیم گیری شود. من نمی‌خواهم در کار مدیریت باشگاه دخالت کنم و می‌دانم برای تیم‌های خصوصی هزینه‌ها چقدر زیاد است اما امیدوار هستم از انتخاب‌های قبلی خود درس بگیرند و حاشیه‌ای جدید برای تیم خود نسازند.

پیشکسوت تراکتور تبریز در خصوص بازی‌های پیش روی تراکتور و شانس اندک قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: باید پذیرفت در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارند. تراکتور بعید است بتواند در زمان باقیمانده به صدر جدول برسد. این تیم در جام حذفی نیز حضور دارد و بهتر است تمرکز خود را روی بازی‌های حذفی بگذارد که مسیر کوتاه‌تری برای کسب جام است.

کد خبر 6081453 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • هزینه ۵۷۰ میلیارد تومانی تملک در منطقه۷ شهرداری قم
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد