Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:51:53 GMT

ضربات محکم ارتش سوریه به تجاوزات تروریست‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۲۸۸۸

یگان‌هایی از ارتش سوریه امروز ضربات کوبنده‌ای به گروه‌های تروریستی که توافق منطقه کاهش تنش را در ادلب نقض کردند، وارد کردند و محورهای حرکت و استحکامات آنها را در حومه شمالی حماه در هم کوبیدند.

خبرنگار سانا در حماه گزارش داد یگان‌های ارتش، مخفیگاه‌ها و تحرکات گروه‌های تروریستی را در روستای خربه ناقوس، الجنابره و تل‌الصخر در حومه شمالی هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در نتیجه این ضربات ارتش، شماری از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و خمپاره‌اندازها و نقاط مستحکم آنها منهدم شد.

خبرنگار سانا  افزود یگان‌های ارتش سوریه، در عملیات گسترده‌ای، مواضع تروریست‌های گروه تروریستی حزب الترکستانی را در اطراف شهرک الزیاره در سهل الغاب شرقی متهم کردند که در نتیجه آن شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند، صدها مزدور خارجی در این گروه تروریستی فعالیت می‌‌کنند.

سازمان ملل: 200 خانواده سوری در محاصره داعشی‌ها قرار گرفتند

خبر دیگر  اینکه یک مقام سازمان ملل متحد اعلام کرد تروریست‌های داعشی، 200 خانواده سوری را در محاصره خود قرار داده‌اند.

میشل باشلت کمیسر حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد حدود 200 خانواده در منطقه کوچکی در سوریه تحت سیطره داعش قرار دارند و داعش اجازه فرار آنها در شمال شرقی سوریه را نمی‌دهد.

وی در بیانیه‌ای افزود بسیاری از این خانواده‌ها همچنان در معرض حملات هوایی و زمینی گسترده ائتلاف به‌فرماندهی آمریکا و نیروهای دموکراتیک سوریه همپیمان میدانی آن قرار دارند.

روپرت کلویل سخنگوی کمیسر حقوق بشر سازمان ملل هم گفت قوانین بین‌المللی، نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) را به اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای حمایت از غیرنظامیان ملزم می‌کند.

قسد چند روز پیش اعلام کرد که در آستانه بیرون راندن بقایای داعش از روستای الباغوز در حومه دیرالزور است و پاکسازی آنها در زمان بسیار کوتاهی انجام شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خانواده سازمان ملل متحد خانواده حقوق بشر ملل متحد سوریه سوریه حقوق سازمان ملل ارتش سوریه حقوق بشر خانواده سازمان ملل متحد گروه های تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۱ تروریست در دو عملیات جداگانه اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان در خیبرپختونخواه کشته شدند.

ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی در دره اسماعیل خان عملیاتی را علیه تروریست‌ها انجام دادند که تبادل آتش میان دو طرف به کشته شدن ۱۰ تروریست انجامید.

نیروهای امنیتی پاکستان عملیات دیگری در منطقه وزیرستان شمالی انجام دادند که در آن یک تروریست کشته شد.

بنا به اعلام ارتش پاکستان، مقادیر فراوانی تسلیحات و مهمات از تروریست های کشته شده به دست آمده است.

گفته می شود این تروریست ها در چند عملیات علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان شرکت کرده بودند.

پیشتر مرکز تحقیقات و مطالعات امنیتی اسلام آباد پاکستان اعلام کرده بود در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۴۵ حمله تروریستی در پاکستان انجام شده. در این حملات ۲۸۱ نفر از جمله نظامیان و شهروندان عادی کشته شده اند.

کد خبر 6086780

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه