Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، 30 بهمن ماه در آیین تجلیل از دو خبرنگار فعال استان در عرصه انعکاس فعالیت‌های تبلیغات اسلامی در ایام دهه فجر اظهار کرد: رسانه‌های استان در جریان انعکاس برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و زمینه حضور مردم در برنامه‌های این ایام به ویژه 22 بهمن را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه همراهی رسانه‌ها در انعکاس عملکرد ادارات می‌تاواند منجر به رشد و توسعه استان و آگاه‌سازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده باشد، افزود: بی‌شک رسانه‌های محلی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری استان کردستان نیز در این راستا به خوبی اقدام کردند.
وی خاطرنشان کرد: قطعا با همراهی و تلاش اصحاب رسانه شاهد اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق‌تر عملکرد و فعالیت‌های ادارات در طول دوران انقلاب اسلامی خواهیم بود.
ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان نیز با تقدیر از همراهی خبرنگار ایکنا و خبرگزاری فارس در انعکاس اخبار قرآنی این اداره‌کل اظهار کرد: باتوجه به اینکه امسال مسئولیت کمیته قرآنی ستاد دهه فجر استان برعهده دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان بود، در تمامی جلسات و برنامه‌های این کمیته شاهد حضور خبرنگاران دو خبرگزاری ایکنا و فارس بودیم که فعالیت‌های قرآنی این کمیته را اطلاع‌رسانی می‌کردند.
وی افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی استان به ویژه در ایام دهه مبارک فجر توسط واحد خبر روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز جای تقدیر دارد و امیدواریم شاهد انعکاس بهتر و موفق‌تر فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی سطح استان در رسانه‌های جمعی باشیم.

یادآور می‌شود؛ خبرنگاران حاضر در این آئین نیز تعامل و همکاری مدیرکل و کارکنان تبلیغات اسلامی کردستان در انعکاس مطلوب اخبار فرهنگی و قرآنی را ارزشمند بیان کردند. در پایان از ملیحه سیفی خبرنگار خبرگزاری ایکنا و عدالت ناصری خبرنگار خبرگزاری فارس تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خبرنگار ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان آغاز شد.
نیرو‌های مسلح با برگزاری مراسم سان و رژه، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
این آیین با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و حضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
استاندار کردستان گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از توانمندی، شجاعت و شهامت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که مرهون هدایت رهبر معظم انقلاب است.
اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: نظام اسلامی براساس فرامین رهبر انقلاب، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.
زارعی کوشا تاکید کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد.
از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • بیست و نهم فروردین روزی برای تقدیر از بانیان امنیت برای مردم
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • رژه روز ارتش در سنندج