Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرامام‌ خمینی(ره) گفت: مراسم گرامیداشت مادران و همسران شهید بندرامام خمینی(ره) با دعوت از ۹۰ همسر و مادر شهید شهر انجام شد و از مقام مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل آمد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

محمدرضا اسمنددر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: عصر امروز مراسم مادران آسمانی به مناسبت وفات ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، با همکاری هیئت رزمندگان اسلام بندرامام خمینی(ره) در حسینیه ثارالله شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر امام خمینی(ره) افزود: مراسم گرامیداشت مادران و همسران شهید بندرامام خمینی(ره) با دعوت از 90 همسر و مادر شهید شهر انجام شد و از مقام مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل آمد.

خوزستان| آئین بزرگداشت یاد شهدای حمله تروریستی زاهدان در رامشیر برگزار شدخوزستان| عوامل حمله مسلحانه به گشت ‌انتظامی در بندر امام شناسایی و دستگیر شدندتشییع باشکوه پیکر شهدای مدافعان امنیت در بندر امام(ره)‌ + تصاویر

حسین صباح مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: مراسم مادران آسمانی دو سال است که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت رزمندگان اسلام در جوار شهدای گمنام حسینیه ثارالله بندرامام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که برخی از همسران و مادران شهدا بندرامام خمینی(ره) در شهر حضور ندارند ولی پرونده‌های آنها نزد بنیاد شهید و امور ایثارگران بندرامام‌خمینی(ره) است، تاکید هیئت رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) بر این بود در این مراسم همه همسران و مادران شهداشهر دعوت شوند.

صباح در ادامه تاکید کرد: لازم است از همکاری روابط عمومی پتروشیمی اروند، روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و بخشداری بندر امام خمینی(ره) برای گرامیداشت مقام مادران و همسران شهید بندر امام خمینی(ره) تشکر کنم.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام بندرامام‌خمینی(ره) در پایان گفت: در این مراسم از همسر و مادر علی مرادی‌فر مسئول فقید هیئت رزمندگان اسلام بندرامام‌خمینی(ره) دعوت و تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی صاف در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر برای هفتمین روز متوالی صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۵۶ درصد و دید افقی بیش از ۱۰‌کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

دیروز بیشینه دما در این شهرها ۳۳ درجه بود.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر هشت متر بر ثانیه و ۲۹ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • آسمانی صاف در اروند
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • لایروبی بیش از سه میلیون مترمکعب از اسکله‌ها و آبراه‌های بندر امام خمینی
  • رزمندگان سپاه اسلام درس بزرگی به صهیونیست‌های خبیث و غاصب دادند
  • اگر اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار بخواهد حرکت غلطی انجام دهد مجاهدان اسلام پاسخ خواهند داد
  • برگزاری مراسم دعای زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • استغاثه زائران رضوی برای پیروزی رزمندگان اسلام
  • آسمانی شدن پدر شهید در بروجن
  • چرا امام خمینی دعوت آیت الله حکیم را برای هجرت به نجف نپذیرفت؟