Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیفیت پایین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کیفیت خوب

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ محسن ظهوری ـ چقدر از تاریخ می‌دانیم؟ آیا کودکان‌مان را با تاریخ سرزمینی که در آن زندگی می‌کنند، آشنا می‌کنیم؟ در تهران قلعه شگفت انگیزی وجود دارد که این فرصت را فراهم کرده تا این کار را برای کودکان‌تان انجام دهید.


کودکان در موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرصت را پیدا می‌کنند تا تاریخ را بفهمند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه آن‌که مجبور به حفظ کردن آن شوند، می‌توانند شخصیت‌ها، اتفاقات و تحولات آن را از نزدیک ببینند تا به یاد بسپارند.
اما دانستن تاریخ به چه کار کودکان می‌آید؟ چرا آن‌ها باید با وقایعی که نسل‌های قبل از ما تجربه کرده اند آشنا شوند؟ موزه تاریخ کانون، جای خوبی است برای دیدن آن‌چه بر سرزمین‌مان گذشته. دانستن پیشینه اتفاقاتی که ایران ما را شکل داده و به امروز رسانده. آشنا شدن با شخصیت‌هایی که می‌توانند درس‌های بزرگی برای آینده کودکان‌مان باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کودکان کانون پرورش فکری کودک قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواص شگفت انگیز ژل رویال معجزه قرن

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ژل رویال را می‌توان یکی از مواد غذایی مفیدی دانست که علاوه‌بر مصرف و استفاده به‌عنوان یک صبحانه یا میان‌وعده مقوی، خواص زیادی در رفع مشکلات و درمان بیماری‌های مختلف دارد. اهمیت و فواید این ماده غذایی به حدی زیاد است که گاها حتی خرید ژل رویال اصل به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. در این مطلب به معرفی این ماده غذایی می‌پردازیم و خواص ژل رویال را نیز بررسی خواهیم کرد.

ژل رویال چیست؟

ژل رویال یا شاه انگبین، یک ماده غذایی خوشمزه، مقوی و به‌ رنگ زرد روشن (شبیه کره حیوانی) است که توسط غدد شیری زنبورهای عسل تولید می‌شود و غذای اصلی ملکه و لاروها (همان زنبورهای عسل تازه متولدشده) را تشکیل می‌دهد. این ماده غذایی در کنار عسل طبیعی، دومین ماده تولیدشده توسط زنبورهای عسل محسوب می‌شود که از سال‌ها پیش، نه‌تنها به‌عنوان یک ماده غذایی، بلکه به‌عنوان یک داروی طبیعی و موثر در درمان بیماری‌ها نیز استفاده می‌شود.

خرید ژل رویال اصل و استفاده از آن به‌عنوان یک ماده غذایی در برنامه ثابت هفتگی، به‌دلیل مزیت‌ها و فواید فراوان آن، توسط بسیاری از متخصصان حوزه تغذیه توصیه می‌شود. قیمت ژل رویال نسبتا بالاست؛ اما همچنان به‌دلیل مزایایی که دارد، قطعا برای سلامتی لازم و ضروری است.

خواص فوق‌العاده ژله رویال را بشناسید

همانطور که گفته شد، ژل رویال پیش‌از آن‌که صرفا یک ماده غذایی تلقی شود، خواص درمانی مختلف آن بیشتر مورد توجه است. این ژل محبوب همچون عسل طبیعی، از خواص درمانی فوق‌العاده زیادی برخوردار است و بسیاری از آن، به‌عنوان معجزه قرن نیز یاد می‌کنند؛ به‌همین دلیل است که خرید ژل رویال بسیار توصیه می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین خواص ژل رویال را بررسی می‌کنیم.

بهبود سلامت پوست صورت

می‌توان مهم‌ترین مزیت ژله رویال را کمک به جوان‌سازی سلول‌ها و درنتیجه، تاثیرگذاری در بهبود سلامت پوست دانست؛ به‌همین دلیل این ماده غذایی را اغلب مانند یک اکسیر جوانی می‌دانند. اثرگذاری این ماده شگفت‌انگیز حتی در بهبود چین‌و‌چروک پوست صورت نیز قابل رویت است.

تقویت سیستم ایمنی بدن

سلامت سیستم ایمنی بدن از طریق تغذیه سالم و متنوع در کنار استراحت کافی و منظم به‌دست می‌آید. این ماده غذایی محبوب، با تاثیرگذاری بر کیفیت کار اندام‌ها، سیستم ایمنی بدن را در بهترین و منظم‌ترین حالت خود نگه می‌دارد؛ به‌همین دلیل، خرید ژل رویال برای ورزشکاران توصیه می‌شود.

بهبود سیستم گوارشی

ژل رویال اصل می‌تواند تاثیری شگرف بر عملکرد صحیح سیستم گوارشی داشته باشد و با حذف مواد مضر و آسیب‌زا از چرخه گوارش، به سلامت این بخش از بدن نیز کمک کند. این ماده غذایی همچنین موجب تحریک بخش‌های مختلف سیستم گوارش شده تا به بهترین شکل ممکن فعالیت کنند.

کاهش فشار خون

فشار خون یکی از مشکلات شایع این روزهاست که ریشه در عادات بد غذایی و مصرف بی‌رویه آن‌ها دارد. ازجمله فواید ژل رویال، می‌توان به کنترل وضعیت فشار خون و پایدارسازی آن اشاره کرد. با وجود بالا بودن قیمت ژل رویال نسبت‌به سایر درمان‌ها و عدم تمایل به خرید ژل رویال در برخی از افراد، نمی‌توان تاثیرات فوق‌العاده قوی آن بر مشکلات فشار خون را نادیده گرفت.

کنترل و کاهش اثرات دیابت

این روزها دیابت مانند سرطان و فشار خون، در حال تبدیل‌شدن به یکی از مشکلات رایج در سیستم ایمنی بدن است. ژله رویال با کاهش استرس اکسیداتیو، به کنترل قند خون کمک بسیار زیادی خواهد کرد. برخلاف تصور رایج، این ماده غذایی نه‌تنها برای افراد دیابتی ضرر ندارد، بلکه فواید زیادی نیز در پی خواهد داشت. همچنین این ماده، اثری محافظتی بر بافت پانکراس خواهد داشت.

کاهش و کنترل عوامل سرطان

سرطان متاسفانه این روزها ازجمله مشکلات شایع در جهان است که علت اصلی آن نیز، سبک زندگی و الگوی تغذیه افراد معرفی می‌شود. خرید ژل رویال اصل می‌تواند باعث کنترل و کاهش عوامل موثر بر سرطان در افراد مختلف شود. اصولا سرطان ناشی از عملکرد نادرست بدن است که ژله رویال با تاثیرگذاری چندلایه خود به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم، به پیشگری، رفع و درمان آن کمک می‌کند.

افزایش انرژی و قوای بدنی

از دیگر خواص ژل رویال می‌توان به بالا بردن سطح انرژی بدن اشاره کرد. مصرف روزمره این ماده غذایی، برای ورزشکاران یا کسانی که فعالیت‌های سنگین دارند، می‌تواند مانند عسل طبیعی به‌عنوان یک منبع مفید انرژی باشد. همچنین می‌توان آن را به‌صورت ترکیبی با دیگر مواد غذایی (همچون معجون) نیز مصرف کرد؛ بنابراین، خرید ژل رویال را در برنامه همیشگی خود داشته باشید.

دیگر خواص این ماده غذایی

موارد ذکرشده تنها بخشی از فواید جادویی این ماده غذایی است و از دیگر مزایای آن می‌توان به کاهش و کنترل کلسترول منفی خون، رفع خشکی چشم، بهبود مشکل رماتیسم، بهبود ناباروری مردان و زنان، تسریع بهبود زخم‌ها و بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی نیز اشاره کرد.

زنبورداری علی‌بابا، مرجع تخصصی ژل رویال و عسل طبیعی

زنبورداری علی‌بابا با بیش از ۴۰ سال فعالیت، ارائه‌کننده انواع عسل با طعم‌های مختلف و همچنین ژل رویال درجه یک است. این مجموعه به‌واسطه عرضه محصولات باکیفیت خود، توانسته است به نامی شناخته‌شده در این حوزه تبدیل شود. خرید ژل رویال از علی‌بابا، تضمین‌کننده بهره‌مندی از کیفیتی فوق‌العاده بی‌همتا در مصرف این مواد غذایی است.

این دو ماده غذایی محبوب، از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در سفره ایرانیان محسوب می‌شوند. ازآنجایی‌که پیدا کردن ژل رویال باکیفیت و درجه یک، کاری سخت و مشکل است، باید این ماده غذایی را در مراجع اصلی زنبورداری کشور جستجو کرد تا از کیفیت و اصالت محصول مطمئن شوید.

سخن نهایی

در این مطلب با ژل رویال و خواص فوق‌العاده آن در پیشگری و درمان بیماری‌های مختلف آشنا شدیم. این ماده غذایی علاوه‌بر این‌که قابلیت استفاده به‌عنوان یک صبحانه یا میان‌وعده را دارد، همچنین از خواص بی‌شماری در درمان مشکلات جسمی نیز برخوردار است. با این‌حال خرید ژل رویال از هر فروشگاهی به‌معنی دسترسی به محصولی باکیفیت و بااصالت نیست.

قیمت ژل رویال باعث شده تا مردم به گزینه‌های ارزان‌تر روی آورند؛ اما باید به این نکته توجه کرد که برای بهره‌مندی از خواص فوق‌العاده این ماده غذایی، می‌بایست آن را از مراجع معتبر و تضمین‌شده تهیه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، به فروشگاه اینترنتی AlibabaAsal.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با خواص شگفت انگیز کاهو آشنا شوید! از تقویت اسپرم تا پیشگیری از سرطان
  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)
  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • ببینید | وضعیت شگفت‌انگیز شهر لورکوزن پس از قهرمانی بایر
  • خواص شگفت انگیز ژل رویال معجزه قرن
  • جو شگفت‌انگیز بای‌آرنا بعد از قهرمانی تاریخی + فیلم
  • راز شگفت انگیز محبوبیت مهوش هنرمند در محله مولوی / لات ها شجاع اما ساده / روایتی تلخ، اما طنزآمیز از زندگی و رنج‌های مردم جنوب شهر تهران
  • عکس‌های شگفت‌انگیز از کشور «کره»؛ بیش از یک قرن قبل
  • واکنش های شگفت انگیز توسط دروازه بانان لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • عملیات ایران شگفت‌انگیز بود