Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:35:21 GMT

پلیس فتا استان کرمان رتبه نخست کشور را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۰۶۵

پلیس فتا استان کرمان رتبه نخست کشور را کسب کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی در شرایط فعلی کشور و جامعه بسیار ضروری است و می‌طلبد اشرافیت اطلاعاتی در همه حوزه‌ها وجود داشته باشد گفت: پلیس فتا استان رتبه برتر در همه زمینه در کشور را کسب کرده است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عنبرآباد، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در آیین افتتاحیه مرکز پلیس فتا عنبرآباد با بیان اینکه مدیریت فضای مجازی در شرایط فعلی کشور و جامعه بسیار ضروری است و می‌طلبد اشرافیت اطلاعاتی در همه حوزه‌ها وجود داشته باشد اظهار داشت: راه‌اندازی این مجموعه در عنبرآباد لازم و ضروری بود و امیدواریم که این مجموعه بتواند یک امنیت پایدار در این حوزه مهم برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پلیس فتا استان کرمان رتبه برتر را در کشور کسب کرده است، گفت: استان کرمان یکی از استان‌های پهناور کشور است و در بسیاری از رده‌های تخصصی در کشور حرف برای گفتن دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی نیروی انتظامی، پلیس فتا را دارد و مقدمات برخورد با متخلفین را فراهم کرده وموضوع‌هایی که نیاز به رسیدگی داشته باشد را بررسی می‌کند افزود: راه اندازی پلیس فتا براساس نیاز منطقه در هر شهرستان شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول پلیس فتا در پنج شهرستان بزرگ استان کرمان شکل گرفت و شهرستان عنبرآباد هشتمین شهرستانی است که پلیس فتا در آن راه‌اندازی شده است اظهارداشت: استقبال مسئولین شهرستان باعث راه‌اندازی پلیس فتا در شهرستان‌ها می‌شود.

ظرفیت نیروهای مردمی سایبری انقلاب اسلامی در حوزه رسانه به‌کارگیری می‌شودوزیر دفاع: حمله‌ به زیرساخت‌های سایبری کشور؛ منطقی نیست سکوت کنیمافزایش 46 درصد وقوع جرایم سایبری در استان کرمان

سرهنگ محمود بیدشکی فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد هم در این آیین اظهار داشت: افتتاح این مجموعه نیاز شهرستان بوده و بیشترین جرائم فضای مجازی را در این شهرستان داشتیم.

نادر ملایی فرماندار شهرستان عنبرآباد هم در این جلسه با بیان اینکه امیدوارم با توجه به راه‌اندازی این مرکز شاهد کاهش جرائم فضای مجازی باشیم تصریح کرد: فضای مجازی هم می تواند فرصت و هم تهدید باشد و باید از این مهم به عنوان فرصت استفاده کنیم.

ملایی خاطرنشان کرد: فضای مجازی شهرستان باید رصد شود و مشکلات آن را گوشزد کنیم و با کسانی که در حوزه فضای مجازی اختلافاتی ایجاد می کنند برخورد جدی شود.

به گزارش تسنیم ستوان دوم محمدجواد بیدشکی به عنوان رئیس پلیس فتا شهرستان عنبرآباد معرفی شد.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار کیومرث عزیزی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجارهای اجتماعی فعالیت کنند.

دیگر خبرها

  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن