Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: امسال خسارات ناشی از حوادث اردبیل از مرز یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان گذشته است که عمده این خسارت‌ها مربوط به بخش کشاورزی است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نیر اظهار داشت: امسال خسارات ناشی از حوادث اردبیل از مرز یک هزار و 500 میلیارد تومان گذشته است که عمده این خسارت‌ها مربوط به بخش کشاورزی است و در این زمینه ارائه تسهیلات به خسارت‌دیدگان مبنای کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از 520 میلیارد ریال برای استمهال بدهی وام کشاورزان خسارت دیده از بلایای طبیعی در استان خبر داد و بیان کرد: تا سقف 100 میلیون ریال وام به افراد واجد شرایط پرداخته می‌شود و بانک‌های عامل تا مدت یک هفته فرصت دارند تا برای جذب این اعتبارات اقدام کنند.

سیل به 11 شهرستان کرمان خسارت وارد کرد‌بدهی کشاورزان خسارت‌دیده استان مرکزی استمهال می‌شودسیلاب 2 هزار میلیارد ریال‌ به بخش کشاورزی خوزستان خسارت وارد کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: متاسفانه هر سال کشاورزان عمدتا به دلیل برودت هوا متحمل خسارات جبران‌ناپذیری می‌شوند که به همین منظور از کشاورزان انتظار داریم با بیمه کردن محصولات خود هزینه‌های خسارت‌های وارد  شده را از بیمه دریافت کنند که این مسئله نیازمند فرهنگ‌سازی همه‌جانبه است.

عبدالعلی‌پور بیان کرد: تلاش برای رفع قسمتی از خسارات کشاورزان استان با جدیت ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با ارائه راهکارهای اساسی و هدفمند و بهره‌مندی از نظرات کارشناسانه و تخصصی حوزه کشاورزی کشت محصولات مقاوم به سردی و برودت هوا و متناسب با شرایط جوی هوای اردبیل را جایگزین کنیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی‌های لازم و برگزاری کارگاه‌های آموزشی به کشاورزان نیز از دیگر مواردی است که می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر نقش مثمرثمری به دنبال داشته باشد که در این زمینه نیز برنامه‌ ریزی‌های لازم مبنای کار قرار گرفته و امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راه‌های روستایی و محورهای فرعی شده است، گفت: خسارت وارد طبق کارشناسی‌های اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گزارش تسنیم، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که به دنبال بارش‌های اخیر و به منظور بازدید میدانی از وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان عازم این استان شده بود، با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راههای روستایی و محورهای فرعی شده، گفت: خسارت وارد شده طبق کارشناسی‌های اولیه 1500 میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گفته امانی، نزدیک به 25 راه اصلی و فرعی در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: راه‌های حدود 250 روستا نیز مسدود شده که راهداران در حال تلاش برای بازگشایی آن‌ها هستند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: 50 اکیپ فعال و سیار راهدار به همراه 150 دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت و تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

امانی افزود: برخی از این ماشین آلات از روستاهای معین هرمزگان، کرمان و جنوب کرمان عازم استان سیستان و بلوچستان شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ظرف 10 روز آینده تمام راه‌های مسدود شده باز خواهند شد اما اولویت، بازگشایی راه‌های اصلی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که می‌کوشیم ظرف 24 تا 48 ساعت آینده بازگشایی شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل همچنین از همکاران راهدار برای بازگشایی راه‌ها و انجام عملیات امداد و نجات برای دو ناوگان اتوبوس حمل‌ونقل عمومی از سیلاب تقدیر و تشکر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • تازه‌ترین جزئیات از خسارات بارش‌ها در جنوب کشور
  • انتشار ویدئوی خسارت موشک‌های ایران به پایگاه نواتیم توسط اسرائیل + فیلم