Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@09:45:17 GMT

حضور آیت‌الله عیسی‌قاسم در حرم امام

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۱۷۹

آیت الله عیسی قاسم با حضور در حرم امام خمینی(ره) به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد. ناطقان: المقاوم دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله شیخ عیسی قاسم از حضور شیخ عیسی قاسم در حرم امام خمینی (ره) خبر داد.
شایان ذکر است که قبلا المقاوم پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله عیسی قاسم از نقل مکان ایشان از نجف اشرف به شهر مقدس مشهد خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
گفتنی است که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بیش از دو سال در محاصره نظامی رژیم آل خلیفه بود.
تیرماه امسال و پس از گذشت ۱۴ ماه از حبس خانگی و وخامت حال آیت‌الله عیسی قاسم  سرانجام با موافقت پادشاه بحرین وی برای درمان بیماری‌ به لندن منتقل شد.
منبع: مهر برچسب ها: آیت الله عیسی قاسم ، حرم امام خمینی ، رژیم آل خلیفه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آیت الله عیسی قاسم حرم امام خمینی رژیم آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود

امام جمعه همدان با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود گفت: پیامبر گرامی اسلام نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی، امروز در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با بیان اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی(ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور کرد: مرحوم آیت الله آخوند(ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • گرامیداشت روز شهرستان اهر
  • انتقاد معاون دبیرکل حزب‌الله از کشورهای عربی به دلیل کمک به رژیم صهیونیستی برای دفع حمله ایران
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود
  • ماجرای پیشگویی امام خمینی(ره) از شهادت فرزند آیت‌الله ‌شاه‌آبادی