Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه میلیارد و 200 میلیون ریال در قالب 234 کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان و دامادهای این شهرستان پرداخت شد.

التفات رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت برای هر نو عروس 35 میلیون ریال و هر داماد تحت پوشش این نهاد 10 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت شده است اما این کمک هزینه از سال آینده افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا کل خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) چالدران 2 هزار و 353 خانوار با پنج هزار و 745 نفر جمعیت بوده که نسبت به جمعیت شهرستان از لحاظ خانوار 21 درصد و از نظر جمعیتی 13 درصد تحت پوشش کمیته امداد چالدران است.
کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند ماه سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به وضعیت محرومان و کمک به آنها از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 39 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.
در سال های نخست، وظیفه این نهاد تنها کمک مادی به مددجویان و متقاضیان بود ولی در سال های اخیر، وظایف دیگری نیز به این نهاد محول شده که ارائه کمک های مشاوره ای بخشی از این وظایف است.
شهرستان چالدران در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و از جمله شهرستان های محروم استان به شمار می رود.
7132/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد جهيزيه چالدران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد