Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه «هفت صبح» امروز گزارشی را از دستمزد نجومی برخی بازیگران سینمای کشورمان منتشر کرده است.

در این گزارش با یک کارشناس اقتصادی گفتگو شده و او از درآمد و ارزش چهره های سینمایی گفته است.  در ادامه به دستمزد برخی بازیگران برای هر پروژه سینمایی اشاره می شود:

رضا عطاران بالای یک میلیارد تومان
حمید فرخ‌نژاد ۸۰۰ میلیون تومان
جواد عزتی ۷۰۰ میلیون تومان
پژمان جمشیدی حداقل ۴۰۰ میلیون تومان
امیر جعفری ۴۰۰ میلیون تومان
نوید محمدزاده برای یک سریال ۲ ماهه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان
بهرام رادان ۴۰۰ میلیون تومان
مهناز افشار و لیلا حاتمی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان
ترانه علیدوستی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ رییس‌جمهور در این نشست پس از  شنیدن گزارش مشکلات و مسائل برخی موضوعات اولویت دار استان، دستورات لازم برای بررسی و رفع این موانع را صادر کرد.
در ابتدای این جلسه موضوع کلان پروژه آزاد راه حرم تا حرم و دو چالش عمده پیش روی این پروژه از جمله موضوع بازنگری در قرارداد احداث آن و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به اجرای این آزاد راه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین پیشنهاد بازنگری در مسیر احداث آزاد راه حرم تا حرم و اصلاح یا حذف بخش‌های غیر ضرور این طرح با اقدامات فنی و مهندسی و همچنین عبور این آزاد راه از نزدیکی شهر‌ها به جهت هم بهرمندی مسافرین از خدمات شهری و هم رونق بیشتر شهر‌های در مسیر، از دیگر موضوعاتی بود که در این رابطه مطرح شد.
دکتر رئیسی در ادامه پس از دریافت گزارشات معاون اجرایی رئیس‌جمهور، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به عنوان مجری پروژه و مسئولین وزارت و راه و شهرسازی دستور تامین اعتبار بخش‌های اولویت دار این پروژه را صادر و مقرر کرد سایر مشکلات پیش روی اجرای آن با ارائه راهکار در قالب یک بسته پیشنهادی از سوی مجریان طرح جهت بررسی و تصویب به دولت ارائه شود.
در بخش دیگری از این جلسه موضوع بلاتکلیفی کارخانه سیمان بیارجمند و دلایل و چرایی توقف احداث آن مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس گزارش معاون اجرایی رئیس جمهور روند احداث این کارخانه از سال ۸۴ و با سهامداری ۳۸ هزار نفر از مردم سمنان آغاز شد، اما در ادامه به‌رغم پیشرفت ۵۴ درصدی بدلیل تاخیر و عدم توانایی مدیران آن در بازپرداخت وام ارزی، افزایش میزان بدهی به دلیل نوسانات قیمت ارز و منتفی شدن توجیه اقتصادی متوقف شد.
دکتر رئیسی پس از شنیدن گزارش مدیران این کارخانه و همچنین نقطه نظرات مسئولان استانی، نظر به اهمیت مسئله سهامداری مردم در این کارخانه و اهتمام دولت نسبت به حفظ منافع مردم، به معاون اجرایی رئیس جمهور دستور داد پیشنهادات ارایه شده را بررسی و ضمن گردش کار موضوع در کمیسیون اقتصادی دولت و هماهنگی با بخش حقوقی دولت موضوع را برای طرح در هیات دولت آماده کنند. اطلاع رسانی لازم از پیشرفت کار به مردم و سهامداران نیز از دیگر تاکیدات رییس جمهور به مسئولان مربوط بود.
سومین موضوع جلسه طرح مسائل آب استان و بررسی پیشنهادات و اعتبارات لازم برای حل چالش‌های آبی استان بود.

 

دیگر خبرها

  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • دستورات رئیس جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • نرخ دستمزد صنف تدارکات سینمای ایران تعیین شد/ سقف ۷۰ میلیون تومان
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • ورنر هرتسوگ صداپیشه انیمیشن بونگ جون‌هو می‌شود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟