Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که اصلاح طلبان موافق استيضاح رييس جمهوري نيستند، گفت:ما رشيدتر از آن هستيم که استيضاح را امضا کنيم و هيچ اصلاح طلبي در مجلس موافق استيضاح رييس جمهوري نيست.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايرنا، مصطفي کواکبيان در جلسه علني امروز سه شنبه مجلس در تذکري گفت: برخي ها براي استيضاح رييس جمهوري امضا جمع کرده اند، گفته اند که برخي اصلاح طلبان آن را امضا کرده اند، من مي خواهم تکذيب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده تهران در مجلس همچنين گفت: اصلاح طلبان موافق اين استيضاح نيستند و آن را امضا نمي کنند.
سيام**1058**9121**1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حضور رئیس‌جمهوری ایران و نخست‌وزیر پاکستان، هشت سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) و در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سیدابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان، مقام‌های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور رئیسی و شهباز شریف، هشت سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی امضا کردند.

ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک، همکاری در بخش سیما و رسانه، همکاری در بخش بهداشت دامی، همکاری‌های امنیتی، همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی، همکاری در بخش استاندارد و همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزیران راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • رای موافق مجلس به کلیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • ایلنا: نمایندگان کارگری هنوز مصوبه مزدی ۱۴۰۳ را امضا نکرده‌اند
  • با مذاکره با آمریکا از عملیات «وعده صادق» دستاورد سیاسی بدست بیاوریم! / اصلاح‌طلبان: موشک‌ها را خرج برجام کنید