Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدی اصل روستا، دبیر اجرایی هشتمین دوره مرحله استانی مناظره دانشجویان البرز در گفت وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله نیمه نهایی و دانشگاهی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان استان البرز گفت: در مرحله دانشگاهی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان استان البرز 12 تیم شرکت داشتند که چهار تیم از دانشگاه حکیم فردوسی و چهار تیم دیگر از دانشگاه امیر کبیر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله نیمه نهایی مناظره اول در دانشگاه امیر کبیر(خواهران) بین تیمهای «آرمان» و «هانیل» با موضوع گزاره« تقویت زبان ملی، موجب کم رنگ شدن زبان‌های محلی می‌گردد.» برگزار شد و در نهایت طبق اعلام رأی هیأت داوران هر دو تیم به مرحله بعدی راه یافتند.
اصل روستا ادامه داد: مناظره دوم بین تیمهای «ورهان» و «رایان» از دانشگاه امیرکبیر(خواهران) با موضوع گزاره« وجود مدارس استعداد درخشان(سمپاد) مغایر با عدالت آموزشی است» برگزار شد و تیم «ورهان» به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
دبیر اجرایی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در استان البرز با اشاره به مسابقات مناظره دانشگاه حکیم فردوسی گفت: مناظره سوم بین تیم‌های «سروش» و «دیالمه» با موضوع گزاره«خدمت سربازی به نفع امنیت کشور است» برگزار شد و تیم «سروش» به عنوان تیم برگزیده معرفی شد. همچنین مناظره چهارم بین تیم های«امید» و «افق» با موضوع گزاره «افشاگری مسئولین موجب اعتماد بیشتر مردم به نظام می‌گردد.» برگزار شد و در نهایت هیأت داوران تیم افق را برنده مناظره اعلام کرد.
اصل روستا در پایان گفت: مرحله فینال و اختتامیه مرحله دانشگاهی مسابقات مناظره دانشگاه فرهنگیان که در در روزهای چهارم و هفتم اسفندماه برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری فینال در هر کدام از دانشگاه‌ها شاهد مناظره تیم‌های برگزیده از دانشگاه امیرکبیر(خواهران) و دانشگاه حکیم فردوسی (براداران) خواهیم بود.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فرهنگی اصل روستا مناظره دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مسابقه نیمه نهایی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی

تنیسورهای روسی و ایتالیایی به مرحله نیمه‌نهایی مسترز میامی راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیل مدودف، تنیسور روسی و نفر چهارم جهان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسترز میامی نیکلاس هری (نفر 23 جهان) از شیلی را شکست داد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. مدت زمان این مسابقه یک ساعت و 41 دقیقه بود.

در دیگر بازی این مرحله یانیک سینر، برنده گرنداسلم استرالیا 2024 و نفر سوم جهان با نتیجه 6 بر 4، 6 بر 2 توماس ماچاک نماینده جمهوری چک (نفر 60 جهان) را از پیش‌رو برداشت و صعود کرد.

بدین ترتیب دانیل مدودف و یانیک سینر در مرحله نیمه‌نهایی مسترز میامی رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

پایان همکاری نواک جوکوویچ با مربی‌اش

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه های بسکتبال غرب آسیا
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • صعود مدودف و سینر به نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • شهداب با پیروزی به یک قدمی فینال رسید