Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@17:30:28 GMT

3 تن مواد افیونی در غرب استان تهران کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۳۵۶

3 تن مواد افیونی در غرب استان تهران کشف شد

به گزارش عصر سه شنبه از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی در این خصوص اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از طریق گزارش های منابع اطلاعاتی با خبر شدند سوداگران مرگ قصد دارند با جاسازی مواد افیونی در داخل بونکر یک دستگاه تریلر، آن را به غرب این استان انتقال دهند.
وی با اشاره به اینکه ماموران با کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، خودرو مورد نظر را در محور رباط کریم – شهریار شناسایی و متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودرو، یک تن و 31 کیلوگرم تریاک که در داخل تانکر جاسازی شده بود، کشف و دو تن در این رابطه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیاتی دیگر به باغی در شهرستان شهریار که سوداگران مرگ در آنجا مخفی شده بودند اعزام و به بازرسی از آن پرداختند.
خانچرلی به دستگیری دو سوداگر مرگ در این عملیات اشاره کرد و بیان داشت: در بازرسی از باغ مورد نظر، 236 بسته تریاک به وزن دو تن کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.
وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین از متهمان خاطرنشان کرد: در این عملیات ها چهار قاچاقچی دستگیر و به همراه موادمکشوفه به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان تهران فرمانده انتظامی مبارزه با مواد مخدر مرگ وسیله نقلیه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی

مهدی جواهرشناس، مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان از پایان طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با بیش از ۹۴ هزار بازدید و بازرسی در این استان خبر داد.

به گفته او، طی ۴۰ روز همزمانی ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، بیش از ۹۴ هزار و ۴۰۰ بازرسی در راستای طرح سلامت نوروزی توسط بازرسان سلامت محیط و کار از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی سراسر گیلان انجام شد.

مدیر سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: در این بازدید و بازرسی ها، ۴۶۷ مرکز و اماکن متخلف به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
جواهرشناس تصریح کرد: در این بازرسی‌ها که در ۴۰ روز گذشته در راستای حفظ سلامت مواد غذایی و رعایت بهداشت انجام شد، ۲۵۹ محل متخلف تعطیل شدند.

او همچنین گفت: در بازدید و بازرسی‌های طرح سلامت نوروزی امسال، بیش از ۵۴ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و از چرخه توزیع و مصرف مردم خارج شد.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: علاوه بر مواد غذایی، بیش از ۴۲ هزار مورد کلرسنجی از سامانه‌های آبرسانی در این مدت انجام شده و یک هزار و ۵۱۳ مورد نیز از آب این شبکه‌ها نمونه برداری شده است.

طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با تشدید بازرسی‌های کارشناسان سلامت محیط و کار، همزمان با سراسر کشور از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر استان گیلان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کشف خشکبار قاچاق ۷۰ میلیاردی در بهارستان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • دستمزد دلاری و نجومی انتقال یک تن شیشه به تهران!
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد