Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:44:38 GMT

جاده های خراسان رضوی برفی است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۳۳۸۸

جاده های خراسان رضوی برفی است

مشهد- ایرنا- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: بارش برف در بسیاری از جاده های این استان آغاز شده است.

سرهنگ هادی امیدوار سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جاده های مشهد - تربت حیدریه، قوچان - سبزوار، قوچان - چناران و جاده درگز، بارش برف و لغزندگی سطح جاده گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از شهروندان و رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و با تجهیزات زمستانی در جاده ها تردد نمایند.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
7505/ 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارش برف جاده هاي خراسان رضوي پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • هوای ۶ منطقه مشهد در وضعیت پاک است
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • برگزاری اختتامیه پویش قرآنی در مشهد
  • کیفیت هوای پنج منطقه مشهد پاک است
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • برخی جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته است
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد